📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 September 2013

Last week in Photos

Am avut o saptamana foarte ploioasa, nu-i asa?
Saptamana trecuta am reusit recordul de nu a face deloc cumparaturi. Cu toate acestea, inca mai astept din comenzile trecute, care ar trebui sa ajunga saptamana aceasta. Abia astept!
Si zilele acestea mai reci mi-au readus pofta de ceaiuri, dintre care, preferatele mele raman cele de la Lipton.

Last week has been raining a lot, hasn`t it? 
I must say the weather made me crave for sweets and confort food, and also managed not shop at all!
Intotdeauna imi beau ceaiul cu miere de albine, pentru ca e mult mai gustos, dar si mai sanatos. Nu ca as fi renuntat eu la dulciuri...

I allways take my tea with honey, instead of sugar!

Pentru zilele reci, ceaiul cu Vanilie si Caramel e perfect!
Si daca va ziceam de dulciuri, vineri am avut o pofta nebuna de gris cu lapte. Nu am facut niciodata asa ceva, asa ca am cautat o reteta pe net. Da, stiu ca nici ca poate exista ceva mai simplu de facut de pe Terra, dar mie mi-a iesit oricum cam tare. Din lipsa de inspiratie, l-am combina cu Finetti:

This is the first time I`ve tried to make this kind of desert, and didn`t really get it right :)
Dar mi s-a parut tare gustos!

Saptamana trecuta nu am mancat deloc in oras si incerc oricum pe viitor sa gatesc cat mai mult acasa.

I can`t ever get enough of the chinese rice!

Pe langa clasicul orez chinezesc (iubesc orezul, cred ca as putea manca in fiecare zi, fara sa ma satur), am  incercat si o reteta simpla de tot: crenvusti in foietaj, pe bat.

Also tried a simple recipe: sausages on a stick, but forgot to make the "After" pictures.
Asa cum v-ati dat seama, pentru aceasta gustare nu e necesara nici un fel de experienta in bucatarie! Ai nevoie doar de crenvusti si de foietaj. Crenvustiul se ruleaza in foaie si se  pune la cuptor.
Vroiam sa va arat si rezultatul final, din pacate am uitat sa fac poze. Ulterior m-am gandit ca poate ar fi fost o idee sa pun si putin mustar pe crenvusti, inainte de a-i rula in foietaj. Voi ati incercat vreodata reteta asta? Cum ii pregatiti?

Revenind la capitolul "beauty", in sfarsit, unghiutele mele au inceput sa-si revina. Motiv pentru care am inceput sa fac o mica obsesie pentru sclipici. Si apropo, majoritatea lacurilor de unghii cu sclipici, sunt facute de mine, dupa reteta aceea simpla. 

Last week I mostly wore glitter polish.
Tot la capitolul "pofte", mi se facuse dor de un balsam de buze cu aroma de lamaie. Suna ciudat, dar aroma e tare placuta in balsamul de buze. Asa ca am "mesterit" un balsam foarte dragut si usor colorant:

I was missing a lemon balm, so I decided to "cook" one myself! 
Ca ingredinete, am ales ceara de albine, unt de cacao si ulei de masline, plus Vitamina E si aroma de lamaie.

I used: honey wax, cocoa butter, olive oil, vitamin E and lemon essential oil.

Sambata va trebui sa particip la o nunta si sunt ingrijorata daca rochita comandata nu imi va ajunge in timp. Sper totusi sa am noroc!


Saptamana voastra cum a fost?

PS. Nu uitati de concursurile in desfasurare si va invit sa participati si la primul meu concurs pe Pinterest, iar in articol gasiti si explicatii despre cum va puteti inscrie si respectiv crea cont pe Pinterest!

Don`t forget to enter my contests!


Castiga o bluza de vara- deschis pana la 200 de participanti
Castiga 2 creme de la Institutul Karine- deschis pana la 200 participanti
Castiga un colier libelula- deschis pana la sfarsitul lunii
Giveaway de toamna- pana pe 1.10.2013

11 comments:

  1. vai,vai ,vai!
    ce de bunatatiiiii!
    eu sincera sa fiu m-am saturat de orez,am tot mancat,fiind la regim...abia iesita din spital,fara sare,fara nimic.oribil!
    evident..cu anumite alimente alaturi e cu totul alta mancare,dar pentru moment...renunt la el:D

    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, Florina, orezul simplu nu e delicios deloc:( Eu am observat totusi ca si un orez simplu poate fi imbunatatit daca adaugi foarte mult morcov, dar doar calit, nu fiert. Schimba gustul si cred ca ai avea voie si la regim.

      Delete
  2. si eu a-si manca orez non-stop ,mai ales asa cum il prepara chinezii nu ma mai satur de el ,ceaiuri eu beau in orice anotimp si in ultima vreme tot de la lipton folosesc ,dar cred ca o sa revin la preferatul meu de la celmar -visine cu rom .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra, suna tare bine ceaiul tau preferat. De unde il iei?

      Delete
  3. Frumoase momente. Şi eu am avut o săptămână plină, la fel cum cred că va fi şi aceasta care abia a început.
    Mă bucur că ai încercat şi tu grişul cu lapte, este delicios. Îţi recomand dacă vei mai face să-i pui puţină cacao pudrată deasupra şi 1-2 linguriţe de dulceaţă. Cred că te va încânta!
    Mi-a plăcut cum arată acei crenvuşti în foietaj, deşi am renunţat de ceva timp la ei...
    O săptămână frumoasă îţi doresc! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca grisul cu lapte poate fi facut in multe feluri interesante. Si pus in forme dragute. Multumesc pentru sfat, Mihaela!

      Delete
  4. Cana ta pentru ceai e adorabila :D. Tin minte ca si eu cand am facut prima data gris cu lapte mi-a iesit tare :)) , arata tare bine cu finetti, chiar nu am incercat varianta asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, Monica, se face atat de repede, ca nici nu iti dai seama cand se ingroasa:D

      Delete
  5. Mie nu imi place orezul iar gris cu lapte nici eu nu stiu sa fac.Nici ceaiurile nu imi plac, nu pot sa le beau, indiferent de aroma.La crenvusti am renuntat, nu sunt sanatosi deloc, iar fii-miu numai asa ceva vroia, asa ca i-am eliminat cu totul.Imi place faptul ca iti prepari singura unele produse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu si eu ca ar fi cam periculosi crenvustii. Dar parca mi se mai face pofta din cand in cand! Incerc oricum, sa invat si eu cat mai multe rete, macar dintre cele usoare, care se prepara si rapid. Nu-mi mai place deloc sa mananc in oras, pentru ca oricum optez numai pentru pizza sau altele care ingrasa si nu imi fac nici o favoare. Nu cred ca se duce cineva la restaurant ca sa comanda supa, mereu alegem "delicatase" dar care nu sunt cele mai sanatoase din lume!

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤