📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

09 September 2013

OOTD: Lace Flowers

Voi ati renuntat deja la sandalute si papucei? E oficial timpul sa trecem la pantofiori si botine?
Astazi am purtat noua mea bluzita luata de pe SheInside, o culoarea foarte dulce si placuta. Desi cand am cumparat-o m-am gandit ca o sa o port la costume, azi am avut chef sa port ceva mai lejer.
Bratara e in plus in peisaj, am uitat sa o dau jos.
Tot azi am purtat ca de obicei, inelele de pe Bellast, care imi plac foarte mult si recunosc ca le port foarte des. Pana acum, s-au pastrat perfect.
Nu stiu de ce, dar azi nu am reusit deloc sa-mi aranjez parul. Oricat am incercat, put si simplu nu vroia sa ia nici o forma :(










In ceea ce priveste manichiura, in ultima vreme am devenit fidela ojelor cu sclipici.
Lace top: HERE
Dress: No name
Earings: handmade
Rings: Bellast
Shoes: Italian Store

Daca  vreti sa stiti cum puteti obtine haine gratis de pe SheInside, fara sa trebuiasca sa fiti bloggeri, cititi si acest articol. Nu uitati ca pe SheInside beneficiati de transport gratuit!
Voi cum ati purta aceasta bluzita?

42 comments:

  1. eu inca nu am renuntat la sandalute si papucei ,la mine inca sunt temperaturi bune ;intr-adevar bluzita are un imprimeu si o culoare placuta

    ReplyDelete
  2. La sandalute am renuntat de mult.,balerini si pantofiorii au trecut la purta.imi place combinatia de culori insa inelu este divin.

    ReplyDelete
  3. Imi place bluzita, e foarte draguta.

    ReplyDelete
  4. inca port sandalute,cam lunguta fusta,dar iti sta bine

    ReplyDelete
  5. The top is beautiful and so is the ring..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    ReplyDelete
  6. ai ce draguta e bluzita , dar tinuat per total parca iti da un aer de "doamna serioasa " :) sper sa nu te superi pe mine :*

    ReplyDelete
  7. Oh I like your nails! So pretty :)

    ReplyDelete
  8. Esti superba! Imi plac tare mult tinutele tale, ai un gust desavarsit in a combina culorile si piesele, iar efectul este "wow"!

    ReplyDelete
  9. este foarte draguta bluza, imi place mult culoarea ei

    ReplyDelete
  10. O tinuta simpla,dar rafinata,imi place.

    ReplyDelete
  11. love the subtle but dainty color combination of mint and khaki! :)

    ReplyDelete
  12. Este o tinuta eleganta, cu stil.Ce pacat ca nu mai putem purta mult timp hainute subtiri si incepem sa ne infofolim...

    ReplyDelete
  13. Imi place mult cum ai combinat culorile,sunt unele din culorile mele preferate ^.^.And you look so beautiful

    ReplyDelete
  14. Imi place foarte mult tinuta ta :)inca nu am renuntat la sandalute,dar cred ca voi fi nevoita cat de curand :(
    pupici :-*

    ReplyDelete
  15. Foarte finuta bluzita! Ai combinat-o formand o tinuta superba, eleganta, ce-ti vine de minune!:)

    ReplyDelete
  16. Te avantajează foarte bine ! Fusta este minunată , dar de bluzită nici nu mai zic ! :*

    ReplyDelete
  17. Love your look perfect for any occasion! :)

    ReplyDelete
  18. Yay! Beautiful Outfit, love the lace top and the rings!

    ReplyDelete
  19. I love the combination of pastel colors! <3

    ReplyDelete
  20. Loving the pastel color! And those nails! ♥

    ReplyDelete
  21. I love this lace top:)
    You look beautiful in pastel colors:)

    ReplyDelete
  22. I love the colors you used, very soft and feminine

    ReplyDelete
  23. Foarte reusita combinatia de culori! :)

    ReplyDelete
  24. frumoasa combinatia, esti f draguta :)

    ReplyDelete
  25. i like it very much
    simple but elegant

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤