📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 September 2013

OOTD: Blue Leaves

V-am promis un review la o rochita superba de pe SheInside. Cum s-au terminat cu siguranta concediile, aceasta tinuta e sub tematica "back to work", rochita fiind perfecta pentru birou, suficient de "cuminte", eleganta si foarte feminina:


 Coafura e un coc usor messy destul de simplu de facut si pentru incaltaminte am optat pentru balerini, dar tinuta merge foarte bine cu tocuri inalte, daca le preferati. Si gentuta mea cu buline, e inca in topul preferatelor mele si mie mi se pare ca merge nu doar la tinute casual (chiar daca e geanta tip postas).








 Pentru aceasta tinuta am ales preferatele mele: inelul si cercelusii cu diamante de la Bellast, cu perle  artificiale albe. Poate ca nu toata lumea e de acord cu alegerea perlelor, dar eu am inceput sa port foarte des perle, in detrimentul colierelor mai moderne si mai colorate.

Dress: HERE
Bag: Dresslik
Ring& Earings: Bellast
Flats: PantofiSuper.ro

Please follow me :


Vote my Looks:

34 comments:

  1. super tinuta :X

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Deciiiiii!!!!!!!!!!! Rochita e SUPER wow!! Imi place si iti vine turnata!!! Si te vad zambind si-mi place! Imi place si mani! Te pup

    ReplyDelete
  3. tare simpatica rochita.. si iti vine tare bine. :)

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Ce draguta-i rochita! Iti sta bine cu asemenea coafura! Mi-ar fi placut si o poza de la spate cu parul;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bianca, nu era nimic special. Un coc simplu, facut doar cu un buretel, dar lasat usor mai larg, ca sa fie putin messy. Dar promit pe viitor sa fiu mai atenta la detalii:*

      Delete
    2. Iti sta foarte bine, nu mi-as fi imaginat ca e o coafura asa rapida!

      Delete
  5. Foarte elegant si frumos.Rochita este minunata, imi plac manecutele ei.

    ReplyDelete
  6. Foarte frumoasă rochiţa, şi-ţi vine şi tare bine! :-)

    ReplyDelete
  7. Foarte draguta tinuta!
    Rochita este superba!

    ReplyDelete
  8. Vai, vai gentuta!!! este superba!! Imi place tinuta, dar as opta pentru tocuri. Rochia aceasta cere tocuri, e frumoasa!

    ReplyDelete
  9. E foarte frumoasa rochita.Imi plac si balerinii,albastru fiind culoarea mea preferata.Manichiura arata super glam:)

    ReplyDelete
  10. aceasta tinuta este una dintre preferatele mele ,imi place atat culoarea ( albastrul este culoarea mea preferata ) cat si materialul din care este facuta ,te prinde de minune

    ReplyDelete
  11. Imi plac tare mult rochitele cu dantela si am vazut ca si tu te simti bine in ele :) Si geanta este superba! Imi place sa-ti admir outfit-urile, ai gust, rafinament si esti frumoasa cu tot ce pui pe tine!

    ReplyDelete
  12. Imi place rochia si imi place coafura.
    Balerinii i-as scoate din poveste...as purta in schimb o pereche de pantofi albastri cu toc.

    Pupicei
    Blog in Oglinda
    www.oglindaoglinjoara.blosgpot.ro

    ReplyDelete
  13. Imi place rochita, accesorizata diferit o poti lua chiar si la o nunta :)

    ReplyDelete
  14. splendida tinuta,si eu am pus ochii pe o rochita asemanatoare :X
    sper sa reusesc sa gasesc nr meu si sa mi se potriveasca.
    Ai accesorizat-o superb aceasta tinuta :)
    Felicitari

    ReplyDelete
  15. Imi place foarte mult tinuta.Rochita e foarte interesanta.Si se asorteaza foarte frumos cu balerinii.
    Si unghiile sunt foarte dragute,chiar se potrivesc cu tinuta care imi place foarte mult.Este foarte interesanta.

    ReplyDelete
  16. Imi place cum arata tinuta ta in partea de sus...in partea de jos ceva nu se imbina in privinta mea.Este doar o parere, nu o rautate.Esti draguta!

    ReplyDelete
  17. E superba rochita , doar ca eu una as fi combinat-o cu altcevva mai elegant si nu cu balerini , in rest e superba si imi plac toate tinutele tale .

    ReplyDelete
  18. frumoasa rochita si clar as purta-o cu tocuri sa talpa ortopedica

    ReplyDelete
  19. Foarte draguta rochia, iti vine foarte bine, dar cred ca ar fi mers mai bine cu tocuri.

    ReplyDelete
  20. Love your outfit!

    www.thetasteofviolet.com

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤