📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 September 2013

Prima comanda pe 1001 Cosmetice

V-am promis ca va povestesc mai multe despre prima mea comanda pe 1001Cosmetice.ro.
V-am aratat deja comanda mea cand a sosit, acum sa intram putin in detalii!

Samponul Silver de la Kallos stiu ca va este foarte cunoscut. Noutatea vine in designul ambalajului care e mult mai util asa. Din punctul meu de vedere, toate sampoanele ar trebui sa aiba pompita, pentru o dozare mai buna. In rest, formula nu s-a schimbat absolut deloc fata de cea in ambalajul argintiu. Daca sunteti blonde, sigur v-ati imprietenit deja cu samponul Silver, dar eu am observat ca si pe saten da niste reflexe foarte frumoase. 

Pentru un rezultat mai bun, eu il aplic pe parul doar usor de tot umed, nu ud si prinde mult mai uniform. Las sa actioneze un minin de 5-10 minute, apoi adaug putina apa, masez bine scalpul si apoi clatesc. 
Il gasiti la 16 Ron.

Al doilea produs pe care nu il mai cumparasem de mult timp, e fondul de ten Affinitone de la Maybelline, care a fost mult timp preferatul meu. Pentru tenul mixt-gras, face minuni! Intra imediat in piele si ramane asa. Puteti face testul camasii albe, care  va ramane alba intreaga zi. Pentru mine, a fost unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care le-am folosit la capitolul rezistenta. In plus, are o acoperire mare.

Pentru ca nu l-am cumparat de foarte mult timp, ma temeam sa nu ii fi schimbat formula, dar observ ca e la fel cum mi-l aminteam. Nu l-as recomanda, in schimb, persoanelor cu tenul uscat, pentru ca e foarte putin hidratant. Si chiar daca nu evidentiaza in nici un fel zonele uscate ale fetei, eu consider ca tenul uscat ar beneficia mai mult de alte fonduri de ten, de exemplu cele de la L`Oreal, care mi se par, la modul general mult mai hidratante.
Totusi, pentru mine si tenul meu mixt spre gras, acesta e perfect si vi-l recomand si voua. Nuanta mea e 03 Light Sand Beige si mi se potriveste perfect. Si btw, il gasiti la pret redus, 24 Ron!

Si comanda mea, nu putea sa nu includa si ceva marca Essence, nu-i asa? Eu am optat pentru 2 creioane de buze, in nuantele: 11 in the nude si 06 satin mouve. Imi era dor de creioanele Essence si in plus pana acum nu cumparasem decat creioane mecanice. Am vrut sa vad cum sunt cele obisnuite si sincer mi-au placut foarte mult. 

Sunt cremoase si bine pigmentate. Le poti ascuti usor, fara sa se rupa varful. Nuantele sunt destul de soft amandoua. Sunt rezistente, asa ca pretul lor mi se pare incredibil de mic!
 Le gasiti aici, la 5, 5 Ron!

Tot la aceasta comanda, am beneficiat si de un produs Nivea gratuit, care mi-a folosit numai bine cand am fost plecata la mare. Eu urasc sa iau cu mine cand calatoresc intreaga geanta de cosmetice, asa ca prefer produsele in variante mini. 

In ceea ce priveste seriozitatea site`ului, am fost foarte impresionata ca am fost sunata pentru a confirma comanda. Pana acum nu mi s -a mai intamplat sa primesc atata atentie cand efectuez o comanda si asta mi-a inspirat multa incredere.
 In orice caz, daca va amintiti si acest articol, v-am spus deja ca 1001 Cosmetice e unul dintre site-urile bune, cu preturi foarte mici. In plus comercializeaza multe dintre cosmeticele care nu se gasesc in toate orasele, la preturi foarte mici. 

Eu deja planuiesc o noua comanda si ca de obicei, o sa va povestesc si voua! Pana atunci, va las sa va uitati pe noile reduceri pe care le gasiti pe site, aici!

16 comments:

  1. a-si vrea sa incerc http://www.1001cosmetice.ro/produs/garnier-crema-iluminatoare-moisture-match-pentru-ten-expus-la-soare si http://www.1001cosmetice.ro/produs/loreal-glam-shine-balmy-gloss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu ce sa zic de crema de la Garnier, poate la anul care vine, ca acum, vara s-a dus! Dar glosul-balsam ma tenteaza si pe mine. Ma intreb daca o fi rezistent?

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Şi eu am în plan să pun o comandă la ei chiar zilele astea, şi ţin să-ţi mulţumesc tare mult pentru părerile împărtăşite cu noi. Cu siguranţă voi opta şi eu pentru fondul de ten Affinitone de la Maybelline. Deşi am tenul mixt doar în zona T, îl consider perfect din descrierea ta. Cu atât mai mult dacă este atât de rezistent la transfer. Asta îmi doresc de mult de la un fond de ten!
    Îţi recomand cu drag pudra translucidă de la Essence. Acum o găseşti pe site la doar 11 lei. Matifiază foarte bine tenul, nici nu o simţi pe ten întreaga zi. Merită toată atenţia!
    Să le foloseşti pe toate cu plăcere! :-)

    ReplyDelete
  4. Imi place si mie foarte mult acest site, am facut cateva comenzi, sunt foarte seriosi si rapizi, raspund la orice intrebare.. Imi place!

    ReplyDelete
  5. pe sait am vazut ceva ce imi trebuie urgent asa ca am trecut pe lista mea de cumparaturi,sa le folosesti cu spor .

    ReplyDelete
  6. chiar are acoperire buna si rezista pe ten calumea fondul de ten ? m-ar tenta si pe mine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cauta-l pe undeva sa-l testezi, Deyutza! Dar ai sa te convingi. Imediat intra in ten, de parca s-ar tatua. Sunt foarte putine la fel de bune, din punctul meu de vedere. Dar sa ai tenul mixt-gras, pentru ca altfel s-ar putea sa nu-ti placa!

      Delete
  7. Foarte bune preturile, am sa arunc si eu un ochi pe site!Ms de pont!

    ReplyDelete
  8. Este intr-adevar un site foarte bun si imi place faptul ca pot gasi produse de la mai mult firme in acelasi loc.

    ReplyDelete
  9. Interesant site-ul! O multime de produse dragute, utile! :)

    ReplyDelete
  10. Hei..am comandat si eu ieri de pe 1001cosmetice.ro si nu stiu cand trebuie sa fiu sunata pentru confirmare..ma poate ajuta cineva cu un raspuns? :0

    ReplyDelete
  11. Hei..am comandat si eu ieri de pe 1001cosmetice.ro si nu stiu cand ar trebui sa primesc telefonul de confirmare..ma poate ajuta cineva cu un raspuns? :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poti vorbi online cu ei direct pe site sau poti suna la acest numar 0378.11.99.55 pentru a afla detalii despre comanda ta.

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤