📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 April 2013

DIY: Cum folosim cutiuta cu minuni

Stiu cat de mult va place cutiuta cu minuni Tender Care, indiferent de aroma preferata, dar daca o folositi doar ca si balsam de buze, utilizarea ei e putin dificila.
Ca sa nu ne murdarim pe degete cand o folosim si pentru ca nu avem mereu o pensula la noi, eu m-am gandit la o idee simpla si utila: am transfomat-o intr-un balsam de buze 100%!
Si asta a fost foarte simplu.
Aveti nevoie de urmatoarele:

  1. Un ambalaj gol de balsam de buze;
  2. Cutiuta cu minuni preferata;
  3. Putina ceara de albine;
  4. Optional, un ruj.
1. Puteti refolosi un ambalaj gol de balsam de buze (spalati-l, sterilizati-l si lasati-l la uscat inainte sa-l folositi) sau il puteti cumpara de aici, la doar 1,60 lei.

2. Folositi cutiuta cu minuni preferata. Veti folosi mai putin de un sfert din cantitatea ei la un balsam de buze.

3. Ceara de albine se gaseste usor in comert, chiar si in cantitati mici. Iar pentru un balsam veti avea nevoie doar de o cantitate foarte mica, cat o jumatate de lingurita.

4. Daca doriti sa dati si culoare balsamului, puteti folosi rujul preferat. Cu cat adaugati mai mult, cu atat va iesi mai pigmentat. Atentie, daca veti folosi si ruj, atunci mariti cantitatea de ceara folosita cu 50%!


Procesul:
Intr-o lingura metalica (mai mare) topiti ceara (cat o jumatate de lingurita), apoi adaugati o cantitate de ruj (daca doriti, daca nu, sariti peste acest pas)- maxim, o jumatate de lingurita. Amestecati energic, deasupra unei surse de caldura.
Adaugati apoi o lingurita din balsamul Tender Care. Amestecati energic si apoi turnati in ambalajul pregatit. Lasati sa se raceasca cam 10-15 minute. E foarte important ca ambalajul sa fie bine uscat inainte de a turna continutul.
In poza de mai sus, la primul balsam am folosit si un ruj, pentru o nuanta medie ca intensitate, iar cel de-al doilea (caramel) nu contine decat balsam+ceara, nuanta fiind data de culoarea cerii de albine.

Eu sunt foarte multumita de rezultat si le folosesc cu drag pe amandoua. In plus, mi-a ramas o cantitate considerabila si in cutiute, fie pentru alte utilizari, fie pentru a-mi face din nou balsamuri de buze, dupa ce se termina acestea doua.
Va este utila ideea mea?

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤