📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 December 2015

SOS: Parul decolorat

Ro Only

Chiar daca stii ca nu e bine, ca nu e recomandat, ca iti poate afecta grav si pe termen lung parul, schimbarile drastice de culoare sunt foarte frecvente.
Eu sunt un exemplu perfect: desi am firul de par destul de fragil, nu ma pot abtine si cel putin o data la cateva luni, aleg o noua nuanta.
Cele mai "pacatoase" alegeri sunt insa trecerile de la o nuanta inchisa la una foarte deschisa. Pentru ca, asa cum stiti, vopseaua de par presupune o deschidere maxima de 3-4 nuante (folosind lotiunea de 12%). De la brunet, fie el si natural, pana la blond, acest lucru nu e posibil doar prin vopsit, ci e necesara folosirea pudrei decolorante.


Vopsire versus Decolorare


Diferenta majora intre vopsire si decolorare este faptul ca in timp ce vopseaua reprezinta un strat care inconjoara firul de par sau intra in structura firului de par pentru a-i schimba tonurile, decoloratul presupune distrugerea pigmentului natural, pana la disparitia completa a acestuia.

Evident, a doua procedura, lasa firul de par mult mai slabit. Pe de alta parte, e de retinut ca, odata decolorat, firul de par va fi predispus sa absoarba mult mai repede un pigment. De aceea, in cazul in care utilizati dupa decolorare o vopsea permanenta sau nepermanenta sau chiar un nuantator, acesta poate ramane definitiv in firul de par (chiar si daca acest aspect nu e dorit).


Ce facem dupa vopsire si decolorare?

Hidratarea este necesara atat dupa vopsit, cu atat mai mult dupa decolorat. Amestecul de pudra decoloranta si oxigenant iti poate lasa parul foarte-foarte uscat, greu de coafat, iar in unele cazuri, devine incapabil sa retina pigmentul unei noi vopsiri.

Avand invedere ca in general, decolorarea se foloseste doar pentru a pregati parul pentru o noua procedura, acest aspect nu e deloc placut. Pentru ca nuantele obtinute prin decolorare sunt putin placute din punct de vedere estetic, amintind de rosul morcov, galbenul pui si albul ne-natural.

Iata ce solutie iti propun astazi, ca un ajutor imens dupa decolorat si vopsit:

Tratamentul Profesional pentru par vopsit sau decolorat Marien 

Efecte:


  • neautralizeaza PH-ul parului;
  • fixeaza pigmentii de culoare dupa decolorare prealabila si nuantare, vopsire;
  • pastreaza intensitatea culorii parului blond si saten;
  • hidrateaza intens;
  • ajuta la fixarea tonurilor si reflexelor (in special in cazul tonurilor de gri, mov sau rosu, foarte greu de pastrat);
  • in timp, normalizeaza structura firului de par


Descriere:

  1. Se foloseste dupa vopsit/decolorat, dupa samponare, exact ca o masca de par. Lasati sa actioneze minim 5 minute;
  2. Contine 500 ml;
  3. Pretul este de 40 lei;
  4. Parfum subtil, placut, neiritant;
  5. Ambalaj util, cu pompita pentru un dozaj perfect;

De ce il recomand


Acum o luna am fost nevoita sa ma decolorez de doua ori pentru a scapa de un pigment rosu, foarte rezistent. Dupa doua decolorari, parul nu prea mai reusea sa pastreze noua vopsea, mai ales ca era pe ton de gri.
Dupa decolorare, atat parul cat si scalpul mi-au fost afectate, ambele devenind foarte uscate. Atat de uscate incat nu facem fata nici cu uleiurile (pe care le folosesc in mod normal si sunt eficiente).
Intrasem chiar in panica la gandul ca va trebui sa ma tund mult, pentru a rezolva problema.

Tratamentul pentru mine a fost chiar miraculos, avand in vedere ca incercasem pana atunci atat cu masti puternic hidratante, uleiuri si balsamuri, fara nici un efect.
Tratamentul e unul CASA Cosmetics si il puteti gasi pe TriodeLuxe la pretul de 40 lei acum.


Eu nu am vazut efectul dupa prima utilizare, ci dupa primele 3-4. In prezent, parul meu arata din nou sanatos, reflexele argintii le pastrez aplicand din cand in cand (printr-o metoda descoperita recent) samponul nuantator Kallos, insa faptul ca folosesc inca tratamentul pentru par decolorat sau vopsit Marien, ajuta enorm la pastrarea indelungata a nuantelor. Ph-ul pielii scalpului si-a revenit la normal, iar firul de par e destul de sanatos acum, fiind doar usor inspicat (lucru care e oricum normal, pentru ca ii tund in mod firesc varfurile la 2-3 luni). Avand in vedere ca m-am decolorat de 2 ori cu doar o luna in urma, totul arata suprinzator de normal.
Tratamentul pe care vi-l recomand il gasiti, asa cum v-am zis, la un pret convenabil si cantitate generoasa, pe TriodeLuxe, aici.

In plus, eu am folosit in paralel si balsamul Bifazic Nutritiv cu Aragan, care a avut un efect supriza. Dar despre el, va voi povesti intr-un articol viitor.


Va astept sa imi spuneti si voi ce solutii ati folosit pentru a regenera parul distrus de vopsit sau decolorat. Daca au avut efect si mai ales, cat a durat pana ati reusit sa ajungeti din nou la normal.







Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

  1. Utila postarea, si eu am vrut sa fac o schimbare, sa trec de la saten inchis la blond, dar am renuntat cu gandul ca imi distrug parul.

    Gya

    BLOG: gya-make-up.blogspot.ro
    FB: www.facebook.com/Gyaandmakeup
    INSTA: instagram.com/gyamakeup

    ReplyDelete
  2. offf, mie imi zici cu schimbatul? :)
    eu folosesc ulei de cocos inainte de spalat cu jumatate de ora!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤