📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 December 2015

Christmas Wish (List)

---For English, scroll down---

Pe SheIn, au fost multe schimbari in ultimul an. Cele mai multe rele, in opinia mea. In primul rand sistemul acela de puncte care iti permitea macar o data pe luna sa faci o comanda (aproape) gratuita nu prea mai merge. Apoi au bagat transportul platit, cu rare exceptii cand e totusi inca gratis.
Pentru cei care sunt inscrisi, nici programul de Publisher nu mi se mai pare chiar misto. Avand in vedere ca, articolele sunt aprobate numai si numai daca ai vanzari, in opinia mea, chiar nu conteaza cate vizite aduci. Sau poate e doar impresia mea. In fine.
Desi nu mai e proverbialul pom laudat, eu inca obisnuiesc sa comand de pe SheIn, din mai multe motive:


  1. Comenzile nu mi s-au "ratacit" niciodata;
  2. In general produsele arata bine, poate nu la fel de bine ca in poze, dar destul de bine;
  3. In general, nu se intampla sa ai probleme cu numerele, daca le alegi cu atentie;
  4. Ai lucruri dragute si destul de ieftine;
  5. Cand ma intreaba cineva ce magazin online le recomand, din afara, tot SheIn in vine primul in minte.
Deci, iata ca pana la urma, Wishlist`ul meu tot de le a ei este, pentru ca, au lucruri numai bune pentru perioada Sarbatorilor:





This one is out of stock, but I still want it

Click on this photo to get more discount~



Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

  1. Great selection and wishlist!
    Wish you a Merry Christmas and a Happy New year!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2015/12/joyeux-noel-merry-christmas.html

    ReplyDelete
  2. Mie mi s-au "pierdut" prin Romania produsele castigate la ruleta... Acu' circula zvonurile ca Posta Romana si-ar mai baga nasul...Noroc de cei de la SheIn care au inteles treaba si s-au oferit sa-mi retrimita comanda sau sa aleg alte produse in schimb. Asa ca am profitat de chestia asta si am ales o salopeta pe gustul meu in locul esarfei si al maieului care nu ma atrageau deloc. In rest ma descurc cu fashion blogger program. Am camm avut discutii cu ajunsul la vama (unde doamna nu-i deloc amabila si nici nu se sinchiseste sa verifice avand in vedere ca mie nu-mi ajung avize) dar am rezolvat in cele din urma :) Eu m-am indragostit de multe produse sii mi s-au parut chiar mai frumoase ca in poze. Ideea este ca si camerele folosite la fotografii sunt de un anumit fel si ipostazele dar si locul de unde sunt luate.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤