📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 March 2015

OOTN: The Silver Dress

V-am tot promis ca o sa va arat rochiile de ocazie pe care mi le-am cumparat pana acum. Insa e ceva mai greu, pentru ca e cam aiurea sa ma imbrac "ca de nunta" doar ca sa ma pozez. Insa o sa incerc sa fac un efort si sa postez cate un articol macar la cateva luni.
Aceasta rochia vroiam sa v-o arat neaparat, desi parerile sunt impartite: unii spui ca ar fi plaja, altii sustin ca e de tip cocktail. Pana la urma depinde cum o accesorizati.
Daca aveti Instagram cred ca si voi ati vazut aceasta rochie pana la refuz. Asa ca, cum am gasit-o la incredibilul pret de $11,99 n-am mai stat pe ganduri, am zis ca si daca e de calitate proasta, nu o sa imi para prea rau dupa 12 dolari.  Am descoperit ca pe site am si niste puncte stranse (dati click aici si cititi cum puteti strange puncte pe Lovelywholesale). Sistemul seamana cu cel de la Sheinside, iar 20 puncte= $1.

Eu am luat marimea L, dar oricum e foarte elastica, as fi putut lua si o marime mai mica. Materialul per total nu e grozav, dar arata bine. Chiar foarte bine. In schimb are un defect: dublura e prea scurta, mie mi se oprea fix la solduri, asa ca eu am folosit o jupa scurta alba (care jupa s-a cam ridicat in sus in timpul pozelor, scuzati) . Eu am inaltimea 167, deci presupun ca aceasta problema o sa fie la toata lumea.

Iar haina de blana ecologica arata bine, eleganta, placuta si moale. Si ea a costat destul de putin. Eu am comandat marimea XL (creadam ca o sa fie foarte mare), insa defapt imi vine la fix. Din pacate XL e cea mai mare marime disponibila.

Iar de pantofi, sunt tare incantata: sunt de piele, au tocul de 7 cm si sunt draguti si comozi. I-am luat de pe JollyChic (cititi aici despre plata, transport si despre faptul ca acum coletul ajunge la posta normala fara sa mai platiti nici un fel de taxe)

Am fost multumita de acesti pantofi asa ca am mai facut o comanda, pe care o sa o ridic maine de la posta (mi-a venit deja avizul, dar nu am reusit sa ajung). Daca aveti rabdare sa va uitati atent pe site, o sa gasiti multe perechi de pantofi de piele la reduceri. Atentie insa la masuri, eu port 37, dar comand numai 38, pentru ca 37 al lor imi vine mic.
Ultima comanda a durat aproape  o luna sa ajunga, asa ca am primit un cupon de $20 pe care il pot folosi la o comanda de $40 ca o scuza ca pachetul mi-a ajuns atat de tarziu (in general ajunge in 2 saptamani). Mi s-a parut foarte dragut, nu eu am cerut asta si nici macar nu am sesizat ca pachetul a intarziat.
Deci mie mi-au castigat increderea.
Cititi la sfarsitul articolului cat costa intreaga mea tinuta si gasesti sub ultima poza si link-urile produselor.

Have you seen this silver dress on Instagram jet? I saw so many pictures, that I just had to have it and luckily I have found this dress on Lovelywholesale at only $11.99.
There is also a Bonus Points Program you should check out on Lovelywholesale.
I had ordered the size L, but it`s almost an onesize. 
The fur coat is size XL and it fit me well, but I usually wear size M. This is the largest size availible.
The shoes are patent leather from JollyChic.

Just go to the last photo and find the link to shop and also the info about how much I`ve spent on this outfit:







White Fur Coat : http://goo.gl/gQ0ZGC  $28.99
Silver Dress: http://goo.gl/Du3oVx  $11,99
Mint Shoes: http://goo.gl/L7SRkX    $23
Bracelet: Romwe.com   $3

---------------------------------------
+ aproximativ $12 transport (rochie si pantofi)

TOTAL = $78.98






Please follow me :



Vote my Looks:

17 comments:

  1. so pretty! You remind me of a mermaid for some reason:)

    afashionneverland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This silver dress is so pretty on you!

    http://www.racheldinh.com

    ReplyDelete
  3. very sparkling dress!!! beautiful!
    xoxo Gi.

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. You look so lovely. I love the dress and fur coat. I like your choice of a shoe in a soft color.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Such a beautiful dress! So pretty.
    www.effortlesslady.com

    ReplyDelete
  6. Fantastic dress that really suits you.
    Yoou look like just a princess!
    Nice pictures!

    ReplyDelete
  7. Nice dress,kisses.
    http://www.fashionismylifebyestefania.com/

    ReplyDelete
  8. Great idea about the turquoise accessories! x

    ReplyDelete
  9. You look stunning, girl! So glamorous.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  10. You look so gorgeous and festive in this dress and how affordable that it, looks much much expensive!
    Great job love!

    Tanya
    www.stripesnvibes.com
    BlogLovin

    ReplyDelete
  11. Chiar este frumoasa rochia. ^^

    ReplyDelete
  12. U look dab in this party dress ,, xoxo

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤