📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 March 2015

2015 Spring-Summer Shoes Trends

Vorbind de trendurile in materie de incaltaminte pentru anul acesta, trebuie sa spun ca pe de o parte m-am bucurat, pentru ca de exemplu unelele modele (recente) revin, altele ajung surprinzator in top, insa anumite trenduri trebuiau sa ramana undeva in istoria modei si atat.

M-a bucurat ca au revenit modelele animal print. Daca in general animal printul e considerat usor kitschios, greu de asortat la o tinuta, in asa fel incat sa nu para vulgara, anul acesta, putem sa scoatem de la "naftalina" pantofii animal print pe care cu totii ii aveam, dar nu indrazneam sa-i purtam. Partea buna e ca anul acesta, tinutelesi combinatiile curajoase sunt in trend.

Mie intotdeauna mi-au placut pantofii cu toc animal print. Ii vad ca pe o pata de culoare la o tinuta monocroma. Insa foarte rar i-am purtat pana acum.
Sandalele gladiator revin si imi pare foarte bine: in primul rand ca nu cu mult timp in urma a fost stilul vedeta, asta inseamna ca mai mult ca sigur inca mai aveti o pereche prin dulap. Mie mi-au placut mult aceste sandale si mi-a parut rau ca nu le-am purtat decat un an.

Auriu si argintiu- chiar nu ma asteptam sa vad aceste nuante pentru incaltamintea anului 2015. Ca si animal print, pantofii aurii si argintii sunt problematici- foarte greu ii integrezi intr-o tinuta in asa fel incat sa nu duca cu gandul la excess. Modelele propuse anul acesta sunt fie clasice, fie in combinatii cu alte texturi.
Dantela- cei care sunt pe acest blog de ceva vreme stiu deja cat de mult imi place stilul acesta vestimentar de papusia. Ador dantela si pantofii de dantela mi se par cei mai frumosi din lume. Partea neasteptata este dantela alba, care pana acum era clar destinata mireselor. Anul acesta insa, trendul glam-rock permite combinatii surprinzatoare intre dantela alba si accente rock. Stilul de referinta: alegeti o rochie de dantela alba cu o jacheta de piele neagra.

Sabotii- nu mi-au placut niciodata sabotii, cu atat mai putin cei cu botul usor ascutit si eventual si cu talpa joasa. Chiar nu ma bucur sa stiu ca toate magazinele vor avea saboti in rafturi.

Platformele- ok, va mai amintiti stilul Andre', cu platformele acelea imense? Pe atunci eram innebunita dupa astfel de incaltaminte, aveam la un moment dat sandalate cu platforma de 18 cm (in mod ciudat erau comode). Insa de atunci nu m-am mai atins de platforme. Urasc platformele. Mi se par ultra-inestetice, nu detin in prezent nici o pereche si o incerc sa ignor faptul ca anul acesta toata lumea o sa poarte platforme. Nu stiu de ce, dar indiferent daca se poarta sau nu, omenirea nu e pregatita sa renunte la platforme.

Blana, fulgi si franjuri- precum v-am spus, anul acesta combinatile indraznete sunt vedete. Nu stiu daca as purta pantofi cu blana sau fulgi, insa franjurile mi se par foarte simpatice, mai ales la ghete si cizme. Apropo sa va asteptati iar sa vedeti combinatia rochie de vara si cizme.

Pantofii cu fundite vor fi, desigur, la mare cautare. Am vazut deja o multime de modele superbe.

Deci per total, ce e ok sa purtam anul acesta: platforme, imprimeuri florale, pantofi cu talpa joasa si tocul ascutit, tocuri foarte inalte, cizme de cawboy, cizme cu accente masculine, sandale gladiator, pantofii aurii, sireturi, dantela, platforme,blana, puf, fulgi, animal print, piele de sarpe, piele intoarsa, imprimeuri stralucitoare... hmm... trebuie doar sa evitati incaltimea clasica, simpla si botul fie rotund, fie patratos si va incadrati automat in trendul anului 2015 :)
Acum sa vedem cateva modele:

Here are the 2015 trends for shoes:

Animal print, white lace, gladiator details, fringes, wedges, glitter, silver and golden, fur, feather, leather, reptile print, high heels, cawboy boots, laced boots, flower prints, star prints, shoes with bow ties, sporty shoes.
Let`s see some pictures:

The animal print



 


Platforms and flower prints





Gold and silver






White Lace






Gladiator and multi strap




 Shoes with lacing




Bow Ties Shoes



Fur Shoes


All the combinations between these tends are also advised!
Where to shop all these new trends? 
You`ll be happy to know that most of the shops already have their 2015 collections prepared. You should check out the cheap women sandals of Dresswe.com, for the gladiator, laced, fur, flower printed sandals. You can find so many shoes with bow ties, golden and silver and also some fur sandals which are so cute!

But you are more of a girly-girl, and wondering where to shop for white lace shoes, there is a great trick: you can check out the cheap wedding shoes of Dresswe.com 
You should order them now, so you can be ready for this summer`s trends!



Please follow me :



Vote my Looks:

3 comments:

  1. totally loved the leopard shoes
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Imi plac mult sandalele cu animal print cu siret. ^^ Ma intreb daca sunt si comode.

    ReplyDelete
  3. Amazing selection!
    just beautiful hoes.
    Thank you for sharing.
    Have a fab weekend!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤