📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 March 2015

Oferte curente

O oferta de nerefuzat e inca valabila pe Sheinside pana pe 26 martie. Daca nu ati vazut-o inca, e vorba despre o oferta la anumite produse, unde puteti comanda un produs iar al doilea e redus 50%. Oferta e cu adevarat buna, pentru ca preturile nu sunt umflate, dimpotriva, sunt si la reducere, asa ca sunteti foarte avantajate.
Oferta e valabila la rochii, insa eu am inclus si cateva topuri in acest articol, care consider ca sunt la preturi avantajoase.

Insa din pacate, costul transportului a crescut la $15, mi se pare destul de mult. Uneori produsul pe care il cumperi e mai ieftin decat transportul. Sper sa regandeasca ideea si sa ofere din nou transport gratuit sau macar mai ieftin. Mai ales ca eu nu obisnuiesc sa fac o comanda mare, ci mai multe mai mici, tocmai pentru a evita taxele vamale. De multe ori coletele imi ajung la posta vamala si mult mai rar la posta obisnuita. Inca nu inteleg de ce.
Insa eu imi pregatesc wishlistul, pentru cazul in care transportul va scadea sau va fi din nou gratuit.
Preferatele mele acum sunt:

(Click on every photo to get to the product link)

                                                    
                                                             
                                                                     

Toate produsele pe care le gasiti la aceasta oferta le gasiti dand click pe poza de mai jos:
Nu uitati ca e valabila doar pana pe 26 martie!

Look On The Bright Side!

We prepared almost all kinds of dresses for you!

Buy one and get your perfect Spring look!

BUY 1 get 1 50% off

Ends:Mar.26


Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

  1. Si eu mi-am pregatit un wishlist imens pentru cand transportul va fi gratuit sau va scadea ^^

    ReplyDelete
  2. Beautiful selections!
    thank you for sharing.
    love your posts!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤