๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

07 November 2012

O crema de maini care chiar imi place

Niciodata nu am fost un mare fan al cremelor de maini. Le folosesc, de forta majora, doar iarna. In restul timpului, incerc sa ma conving ca mainile mele nu au nevoie de un pic de hidratare in plus. Pur si simplu nu reusesc sa suport senzatia de crema pe maini!
In mod ciudat, am descoperit recent o crema de maini pe care o ador si de care am devenit dependenta.
Perlier Honey Miel e pur si simplu diferita.

  • in primul rand se absoarbe total in piele si nu raman cu senzatia aceea putin uleioasa ca de obicei.
  • hidrateaza intens si intant. E suficient sa o folosesti o singura data ca sa observi diferenta!
  • aroma e de miere cu lapte as spune eu, de-a dreptul delicioasa!
  • gramaj generos 100 ml
Serios, eu pur si simplu o ador! E recomandata ca avand in compozitie miere 100% biologica italiana. Defapt, intregul brand Perlier are la baza mierea de albine biologica. Daca doriti mai multe informatii, accesati si site`ul oficial Perlier.
Nu contine parabeni, in schimb am observat cateva ingrediente cu potential iritant in compozitie, deci nu poate fi considerat un produs bio. Totusi, eu n-am avut probleme sau reactii adverse de nici un fel. Hidratarea e intensa si de lunga durata si cel mai important se absoarbe total in piele.
In ciuda micilor dezavantaje, eu o recomand drept un produs de calitate.
Pe site am gasit pretul de 15$.