πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

16 November 2012

De ce nu voi mai cumpara Catrice Lipstain

Putine produse m-au dezamagit asa mult ca acest Lipstain.
Eu am fost destul de fascinata de Lipstain`uri in general. De data asta, am cumparat unul Catrice, Colour Infusion, nuanta 010 Holly Wood.
Am observat 2 mari probleme:

  • Desi e o nuanta inchisa,  nu coloreaza prea intens in plus de asta, nu adera deloc la buze. Imi aminteste de o mina de pix consumata care scrie doar prima litera. Serios, oricat de mult am insistat, nu adera!!!
  • Durabilitatea-desi daca il incerci pe mana, pare destul de durabil, pe buze nu rezista nici macar o secunda.
  • Desi se recomanda sa folosesti un gloss pe deasupra, nu prea are sens, pentru ca orice gloss, chiar si unul incolor il "dizolva". 
Nu imi mai amintesc pretul lui, dar cu siguranta nu il merita si nu l-as mai cumpara.