๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

12 August 2012

Uleiul de corp. Cand si de ce il folosim

Daca v-ati intrebat vreodata de ce ar trebui sa inlocuiti crema de corp cu uleiul de corp, iata cateva avantaje pe care nu le stiati:
  • Lotiunile si cremele pot fi prea grele cand vorbim de temperaturi ridicate. Se absorb ceva mai greu in piele si mai tarziu va puteti trezi cu o senzatie "lipicioasa". Totusi, hidratarea pielii e importanta, mai ales pe timpul verii, cand soarele ne arde si ne usuca pielea. Uleiul de corp reprezinta o alternativa mai lejera. 
  • Uneori o sa descoperiti ca pielea ramane mult mai mult timp inmiresmata folosind unei de corp decat daca ati fi folosit o crema.
  • Cum se aplica corect: Imediat ce iesiti din baie, pe pielea inca umeda, aplicati masand usor. Apoi tamponati-va usor cu un prosop uscat.
  • Nu numai ca o sa hidrateze intens, dar va conferi si un glow deosebit pielii, ascunzand chiar si celulita. Ati incercat pana acum uleiul de corp?

2 comments:

  1. am folosit ulei de corp de la avon gama skin so soft pe perioada sarcinii si mi-a intins foarte bine pielea

    ReplyDelete
  2. si eu mai folosesc din cand in cand ulei de corp, imi imprumuta bebelusul meu :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤