πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 August 2012

Syoss heat protect Styling Spray

Desi am folosit acest produs de ceva timp, inca nu am reusit sa ma pronunt in priviinta lui. Pentru cine nu stie, e vorba de un spray de par care promite sa protejeje parul de caldura feonului sau a placii de par. De asemenea ar trebui sa ofere un efect de indreptare.
Pentru inceput as spune ca efectul de indreptare al parului e un mit. In al doilea rand, e foarte greu de folosit inainte de a-ti coafa parul (deci inainte de placa, ondulator sau feon ) pentru simplu fapt ca iti face parul lipicios.
Inainte sa incep sa critic produsul, ar trebui sa mentionez ca eu am, intr-adevar, parul ondulat si desigur, dificil de aranjat. Totusi, nu se incurca si efectul "lipicios" nu este ceva propriu parului meu si nici datorat altor produse de ingrijire.

In nici un caz nu mi se pare ok sa-l folosesc pe parul umed (asa cum se recomanda) .
Asa ca, dupa ce am incercat fara succes sa-l folosesc inainte de a-mi coafa parul (imposibil de altfel, pentru ca parul devenea lipicios si se incurca), am observat ca are o textura asemanatoare unui fixativ, dar mult mai slab. Asa ca, dupa ce il aranjez, pulverizez cu Syoss si coafura devine ceva mai rezistenta. Ceea ce desigur, inseamna ca nu imi ofera nici o protectie impotriva caldurii, dar il refer in locul fixativului obisnuit pentru ca e mai bland cu parul si nu imbacseste in timp parul.
A mai folosit cineva acest spray? Voi ce intrebuintare i-ati gasit?