📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 March 2013

Recomandarea saptamanii: Style 24/7

Asa cum v-am obisnuit, revin cu inca un articol din categoria Recomandarea Saptamanii. Pentru ca stiu ca multe dintre voi iubiti hainele frumoase, de calitate si la preturi bune, dar preferati sa evitati sa cumparati din magazinele online din afara, acum am o veste buna: am reusit sa gasesc un magazin cu haine online feminine, elegante, dantelate, la preturi super, in Romania: Style 24/7.
O sa observati de la inceput ca magazinul se adreseaza in primul rand femeilor moderne, stilate si  elegante; fie ca optati pentru tinute casual, sexy sau office, toate hainele au o nota de eleganta si feminitate. Si desigur, preturi foarte bune!

Pentru ca unele dintre voi au retineri in ceea ce priveste comenzile online, vreau sa mentionez cateva lucruri:

  1. Livrarea se face prin Fan Courier, in termen de 24-72 de ore. Plata se poate efectua ramburs, la curier (varianta ideala daca aveti inca indoieli), dar si prin card bancar Visa sau MasterCard. In cazul in care produsul livrat nu e cel dorit sau produsul prezinta defecte, puteti returna produsul, optand fie pentru trimiterea unui nou produs, fie pentru rambursarea platii, costurile de retur si transport, fiind suportate de echipa Style 24/7.
  2. Pentru cei din Bucuresti, puteti vizita Boutique Style 24/7 din Centrul Vechi (Str. Lipscani, Nr. 77, Sector 3, Bucuresti).
Revenind la magazinul online, pentru ca o sa gasiti foarte multe lucruri care or sa va fie pe plac (rochii, fuste, pantaloni, incaltaminte, genti, etc), eu va recomand sa faceti in felul urmator: alegeti un singur articol preferat, apoi incercati sa construiti o tinuta care sa se potriveasca. De exemplu, eu am ales acest pulover cu maneca fluture (doar 56,87 lei).

style
Apoi am cautat articole care se asorteaza, iar cand am ajuns la incaltaminte, am avut o mica dilema; chiar daca vremea s-a incalzit momentan, e posibil ca temperaturile scazute sa ne mai viziteze cateva zile. Asa ca am ales si o pereche de pantofiori negri cat si niste cizmulite comode si calduroase. Pantalonul e articolul pe care nu l-as inlocui deloc in aceasta tinuta, chiar daca, per total e prea mult roz.

Cand vine vorba de genti, eu m-am indragostit iremediabil. Gentile sunt fix pe gustul meu, marimile variate, dar toate modele elegante, in culori placute. Cu greu, am reusit sa aleg doua modele pe care le-am declarat "cele mai frumoase din tara"si am propus cateva exemple de rochii, jachete si pantaloni si desigur cateva accesorii, cu care ar merge perfect:

style

Piesa centrala de aici e "Geanta Rosa" (din piele ecologica), care mi se pare pe cat de frumoasa pe atat de practica si incapatoare.

style

Iar a doua geanta de care va spuneam, iHeart-Crem, de-o eleganta desavarsita, ar putea la fel de bine sa mearga la o tinuta de zi, cat si la una de seara.

style
Neaparat sa vizitati  si categoria de incaltaminte, unde o sa gasiti super preturi, categoria jachete, unde cateva modele de jachete din denim mi s-au parut ideale pentru primavara si categoria de accesorii (care pe langa faptul ca sunt adorabile, costa foarte putin)!

In mod intentionat, am lasat la sfarsit o fusta pe care o iubesc, defapt...o ador; e pur si simplu superba si desavarsita. Si m-a lasat fara cuvinte, asa ca las pozele sa vorbeasca in locul meu:

 Astept parerile voastre! :*