📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

30 March 2013

Arganic Essentials

Astazi vreau sa va vorbesc despre cateva produse naturale, pe care le-am testat si au intrat rapid in rutina mea de ingrijire zilnica: Arganic Essentials.
Asa cum ati observat, in ultima vreme am inceput sa folosesc din ce in ce mai multe produse naturale, care, in ciuda unor pareri, sunt extrem de bine aromate si desigur, foarte utile tenului si pielii.

Cum le-am primit, Masca purificatoare cu argila ghassoul si trandafir a fost prima spre care mi s-a indreptat atentia.
 Aroma de trandafir e incantatoare. Iar masca, actioneaza rapid, chiar daca timpul indicat de actiune e de 10 minute. Imediat o sa simtiti un efect de racorire si improspatare a tenului. Asa cum stiti, mastile pe baza de argila sunt incredibile pentru ten. Este recomandata pentru toate tipurile de ten. Dupa clatire, tenul se simte relaxat, curat si hidratat.
Mi se pare perfecta in special in zilele cand tenul e foarte obosit si cu atat mai mult in zilele calduroase, datorita efectului de racorire si improspatare.
Cantitate: 100 g; Pret: 25 lei
Crema cu Ulei de Argan si Iasomie are o textura usoara, o aroma placuta si o actiune imediata. Este o crema calmanta, hidratanta, indicata pentru toate tipurile de ten, dar in mod special tenului sensibil si uscat. Eu as spune ca e o crema "inteligenta". Reuseste sa hidrateze perfect zonele uscate, dar fara sa ingrase sau sa incarce zona T. Eu o aplic in fiecare seara si sunt foarte multumita de rezultate. Se absoarbe complet si imediat.
Pret: 39 lei
Uleiul de Aragan cu Menta a fost ultimul testat, dar m-a surprins in mod placut, la fel ca si celelalte. In primul rand, reda prospetimea si vitalitatea organismului si reduce senzatia de oboseala si tensiune.
Mie mi se pare un excelent anticelulitic, pentru ca pune in miscare circulatia. Iar efectele se vad imediat, dar si pe termen lung, dupa fiecare utilizare. Ofera hidratare, datorita uleiului de argan pur.
Am fost surprinsa sa descopar ca poate fi si o masca pentru par foarte buna. Eu l-am folosit si pe varfuri de par deteriorate, fara clatire si a imbunatatit mult aspectul.
Cantitate 60 ml; Pret: 55 lei.
Toate aceste produse prezentate de mine sunt pe baza de ulei de argan, produse si ambalate in Maroc.

Crema o folosesc in fiecare seara, dupa demachiere, masca cu trandafiri o folosesc cand fac baie, pentru o curatire intensa a tenului, iar uleiul dupa dus. Daca adaug un spumat parfumat si sare de baie ritualului, am propriul meu Spa acasa.
Ce parere aveti despre cosmeticele pe baza de ulei de argan? Le folositi?

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤