📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 June 2016

Review: Comanda de pe Banggood



După ce v-am povestit în articolul anterior despre gadgeturile chinezești care m-au fascinat de pe Banggood, e timpul să vă arat și ce am comandat.
Nu toate produsele au fost bune, însă câteva au fost chiar deosebite.
Coletul mi-a ajuns la poșta vamală și a durat cam două săptămâni să ajungă, iar transportul e gratuit.



Cel mai mult mi-a plăcut creionul de sprâncene nuanța gri:

Costă doar $2.38, e cerat și bine pigmentat, iar cel mai spectaculos e faptul că nu se ascute cu ascuțitoarea, ci se ascute singur, trăgând de cele două ațe.
Eu am fost foarte încântată pentru că cel mai greu găsești în comerț creion de sprâncene compatibil cu nuanța mea. Adică nu merge deloc brunet, însă nici nuanțele de maro nu se îmbină prea bine. Oricât de ciudat ar părea, nuanța perfectă pentru mine e gri. Așa că, dacă simți că nuanțele clasice nu ți se potrivesc, încearcă acest gri.


                                                                                                                                          


Creionul de tatuaj (pentru buze, roșu) 

L-am luat mai mult de curiozitate, deși mai mult mi-l doream pe cel de ochi, care însă nu mai e pe stoc, din păcate.
Cred că acest creion- deși e mai mult pe stilul cariocă- ar avea un mare potențial. Adică pigmentul nu ar fi exagerat, însă destul de puternic, chiar nu se mai sterge. Adică m-am demachiat repetat, spălat, exfoliat și abia a pierdu puțin din intensitate. Din păcate, nu prea scrie. Am încercat să-l agit, să-l încălzesc, din păcate nu merge suficient de mult încât să termini conturul. Dacă îl lași în pace va merge iar puțin și tot așa. În plus, vârful e ascuțit și te cam zgârie.

Mare păcat! Rezistența lui chiar e incredibilă, însă în acest stadiu nu poate fi folosit.
Costă $4.79


                                                                                                                                                   


Mini dozatorul de parfum

Când l-am adăugat în coș mă gândeam că e ceva gen Travalo, așa că am fost foarte dezamăgită să aflu că are un dozator normal și că va trebui să încarc sticla în mod normal.
Însă, până la urmă m-am obișnuit cu el, nu ocupă mult loc în geantă, e protejat de învelișul metalic, are 15 ml, care e cam cât trebuie.
Costă $3.19 și până la urmă a ajuns să îmi placă și să îmi fie indispensabil.
E disponibil în 6 nuanțe: auriu, argintiu, roz, albastru, mov și roșu.



                                                                                                                                                       

Nu sunt neapărat interesante, însă am mai comandat și un accesoriu de puncte pentru unghii, pe care încă nu l-am testat, la $1.40 și o cutiuță în formă de inimă pentru balsam de buze la $0.99.
Le vedeți în poza de mai jos:


                                                                                                                                                   


Masca de Somn


Îmi căutam de multă vreme o mască de somn mai drăgălașă, chiar văzusem ceva prin Jumbo, dar nu eram prea hotărâtă, gândindu-mă că poate aș putea găsi ceva mai drăguț de atât.

De aceasta de pe Banggood m-am îndrăgostit instant. Nu eram prea convinsă de calitate, așa că am luat doar una, însă acum că am văzut-o și îmi place, mai mult ca sigur o să le comand pe toate.
Costă $1.99, iar materialul e un satin foarte plăcut la atingere.

Acestea sunt celelalte modele:











Please follow me :



Vote my Looks:

4 comments:

  1. Nice selection Kaiyo....Bangood is a very good website! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  2. suuuper draguta masca de somn. de multa vreme caut si eu ceva simpatic. :)
    sa folosesti cu drag tot ce ai cumparat!
    pupicei!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤