📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 November 2014

Concurs Oriflame cu 20 de castigatori

Sunteti la curent cu noutatile Oriflame? Eu recunosc ca rar reusesc sa ma pun in tema. Defapt de vreo cateva luni tot zic ca o sa comand intreaga colectie de oje The One, dar ba uit, ba nu erau in catalog, fix cand le cautam eu. Cred ca v-am zis mai demult ca am ramas total impresionata de ojele din colectia The One. Despre ele am scris aici. Si fardul crema, din coletia The One a devenit repede preferatul meu. Nuanta aurie e discreta si versatila. Cand nu prea am timp/chef/idei cum sa ma machiez, optez simplu doar pentru acest fard.

Supriza mea in ultima vreme, a fost corectorul. Adica la inceput mi s-a parut ok, nu se strangea, acoperire medie, adica chiar ok. Totusi la inceput l-am folosit rar. Abia acum vreo luna-doua m-am apucat sa-l folosesc si de atunci nici ca l-am mai lasat. Chiar imi place. Si m-am razgandit, are acoperire mare si dureaza in timp. Si da, cel mai important aspect e ca totusi nu se strange. Asa ca il recomand de data aceasta, cu mai mult entuziasm decat prima data cand v-am zis de el.

Acum, de aceste cateva produse mi-am adus aminte, pentru ca sunt si cele pe care inca le folosesc. Dar de-a lungul timpului am folosit produse Oriflame, multe chiar exceptional de bune. Chiar sunt curioase cu ce produs Oriflame va impacati cel mai bine?

Iar daca aveti un blog, puteti participa pe site`ul Dianei la un concurs care va avea 20 de castigatori. Suna bine, nu?

Pe Diana o stiti de pe pagina Ai grja de tine, cu care am colaborat mai demult, cand am avut doua concursuri. Daca vreti sa va inscrieti la concurs, trebuie sa stiti ca exista un premiu mare si inca 19 premii mai mici, iar premiile vor fi acordate prin jurizare. Tot ce trebuie sa faceti e sa scrieti un articol pe blog cu parerea tpersonala despre produsele Oriflame. Pentru mai multe detalii si inscriere, cititi direct pe site:
 Aici vedeti o parte din premii:

Insa grabiti-va, pentru ca va mai puteti inscrie doar pana maine!

Daca nu aveti un blog, urmariti site-ul Dianei pentru ca in curand vor fi mult mai multe surprize!
In continuare, va las si eu cu aceeasi intrebare: Ce parere aveti despre produsele Oriflame? 


Please follow me :



Vote my Looks:

3 comments:

  1. Ce produse frumoase ! <3
    Ce produse am folosit au fost foarte bune,m-am impacat bine cu ele... deci mi-au placut <3

    ReplyDelete
  2. Produse foarte bune si accesibile ca pret!

    ReplyDelete
  3. Produsele de la Oriflame mi se par bune pentru pretul pe care il au. Vreau sa incerc de la ei produsele the One. :)

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤