📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

09 November 2014

Incaltaminte de piele pentru iarna- Nou la MiniPRIX: Colectia Fly London

Ro Only
De cativa ani, in fiecare iarna, ma confrunt cu aceeasi problema: alegerea dificila a incaltamintei de iarna.
Daca pentru incaltamintea de vara, nu sunt foarte pretentioasa, ghetele sau cizmele sunt cu totul alta problema. Pentru ca, in primul rand, eu am picioarele foarte sensibile si e aproape imposibil sa imi cumpar ceva nou, fara sa imi faca batai cel putin o luna de zile de la prima purtare. Apoi, eu sunt foarte friguroasa.
In plus, preturile sunt parca din ce in ce mai mari, nu-i asa?

Ce imi doresc eu de la incaltamintea de iarna:

  1. Sa fie de piele naturala si moale, pentru a fi comode. (Pentru ca iarna chiar e anotimpul pe care il suport cel mai greu, eu fiind foarte friguroasa, am nevoie macar de incaltaminte calduroasa- deci cea din piele ecologica este exclusa din start);
  2. Sa fie imblanite;
  3. Aspectul estetic- oricum iarna nu aleg tocurile inalte sau cine stie ce design, pentru ca in top e comoditatea, totusi imi doresc un aspect dragut, feminin, pe cat posibil;
  4. Sa fie rezistente si usor de incaltat. (Nu agreez modelele cu mie de sireturi si catarame sau care presupun sa te chinui o jumatate de ora sa le scoti din picioare);
  5. Sa aiba un pret decent; 

De vreo cateva saptamani am inceput sa caut incaltaminte de iarna. Imi doresc si ghete si cizme, asa cum v-am zis, ambele de piele. Anul acesta, pana acum, am vazut numai modele uratele, cu platforme (cred ca v-am zis ca eu nu prea suport platformele), sau forme fie butucanoase, fie simple si cam prea ascutite.
 Azi dimineata am fost prin Europa, unde auzisem ca in weekend ar fi un targ de incaltaminte de piele, la preturi de producator. Nu prea mi-a placut nimic, desi preturile sunt cam la jumatate fata de ceea ce gasesti in oras.
Am ajuns acasa cam dezamagita, dupa ce am cautat toata ziua incaltaminte de iarna si nu am gasit nimic care sa-mi placa.
Intre timp, am primit un email si am aflat ca pe MiniPrix  gasim acum Fly London. Si chiar uitasem sa ma uit pe MiniPrix, desi acum mi-am amintit ca am vazut acolo mereu incaltaminte de piele, la preturi foarte ok.
Am aruncat o privire pe modele si chiar am gasit cateva sa-mi placa si mai ales,  ieftine.
Am observa ca preturile la modelele de iarna incep de la 168 lei (in Europa preturile incepeau de la 150 lei, dar nu sunt sigura ca toate erau de piele).
In orice caz, mi-au placut si ghetutele dar si cizmele, la care eu as alege modele usor sport, in ideea ca o sa plec pe la munte iarna aceasta:
(Dati click pe poze, pentru a ajunge pe pagina produsului)



Pe mine ma intereseaza mai mult modelele casual, comode, iar modelele de mai sus sunt si printre cele mai ieftine, costand doar 168 lei, dar daca va intereseaza modelele mai elegante, iata cateva sugestii:


 
Mie cel mai mult imi plac modelele cu toc mic. Mi se pare ca sunt cel mai greu de gasit si cele mai comode, ramanand totusi, elegante.
Iata si cateva trucuri in ceea ce priveste incaltamintea de piele:

  • Daca in general sunteti bulversati de marimile care nu se mai potrivesc de nici o culoare, numerele la incaltamintea de piele, vor fi cam cele reale. De cele mai multe ori, diferenta va fi de o jumatate de numar (maxim); asa ca puteti comanda cu curaj si din online, fara sa va fie frica de faptul ca marimile nu sunt cele reale;
  • Atentie la modelele imblanite- pentru ca de multe ori, acea "blana" poate fi dintr-un material de proasta calitate, care va naparli in continuu!
  • Nu uitati ca pielea se mai lasa (pana la maxim un numar), asa ca, chiar daca va cumparati incaltaminte de iarna, nu va luati cu un numar mai mare, dupa principiul "lasa ca le port cu o soseata mai groasa". 
  • Evitati insa, modelele de cizme prea stranse pe glezne, pentru ca incaltamintea de piele se lasa pe latimea talpii, nu a piciorului. In caz contrar, exista sanse sa va lase fermoarul;
  • Daca totusi incaltamintea de piele va tine la inceput (si vreti sa se largeasca, sau sa se mai inmoaie putin, dar rapid), atunci udati pielea cu spirt pe interior si pe exterior si purtati-le o jumatate de ora prin casa.  Eu chiar am incercat de multe ori acest truc si functioneaza. Plus, daca nu le mai purtati ceva timp dupa, nu se vor strange la loc.

Revenind la modelele pe care le-am gasit eu si mi-au placut, iata cateva informatii:
Intreaga colectie de incaltaminte de iarna Fly London o gasiti dand click aici.
De retinut e ca aici gasiti doar incaltaminte de piele naturala, atat de comode, incat amintesc de deviza Fly London: "Don`t Walk, Fly!"

Deviza, pe care in curand o sa o testez si eu si voi reveni cu mai multe impresii!

Pupici si spor la cumparaturi!


Please follow me :



Vote my Looks:

10 comments:

  1. mereu ma uit pe saitul lor far nu am avut curaj sa fac vreo comanda ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia, inainte sa dai comanda, sa intrebi pe pagina lor de facebook, daca marimile la produsele pe care le vrei corespund. La incaltaminte corespund mereu, dar la haine mai sunt diferente. Cei care se ocupa de pagina de facebook sunt foarte draguti si or sa te ajute sa dai comanda

      Delete
  2. Si eu sunt dificila la incaltaminte , Nu mai pot sa port anumite modele , Din tot ce este aici pe pagina ar trebui sa iau de la fiecare pereche cate ceva ca sa rezulte ceva care imi place mie si imi vine bine :D

    ReplyDelete
  3. Great selection!
    So lovely boots.
    Wish you fab Week!

    ReplyDelete
  4. Colectie de incaltaminte de iarna Fly London de pe miniPRIX e superba, dar nu stiu de ce inca nu am avut curaj sa dau o comanda, probabil in viitorul apropiat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roxana, eu chiar am trecut ieri prin MiniPRix`ul de la Victoriei si am vazut noua colectie. Arata exact ca in poze si numerele corespund. Insa in magazin nu erau toate modelele de pe magazinul online, asa ca o sa dau si eu comanda tot online.

      Delete
  5. frumos site si pretul acceptabil :)
    si eu sunt pretentioasa la incaltaminte :) si nu suport iarna sa imi fie frig la picioare
    pupici

    ReplyDelete
  6. SI eu cumpar din miniprix,dar au ei calitate de piele naturala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru prima data m-am decis si eu sa comand incaltaminte de la MiniPrix, dar tatal meu si-a cumparat parca cam acum un an-doi pantofi de piele de la MiniPrix si ii poarta si acum. Oricum, colectia Fly London arata foarte bine, eu am vazut-o in magazinul de la Victoriei.

      Delete
  7. Mi se par dragute modelele. Chiar ma uitam zilele terecute pe site si ma gandeam sa dau o comanda. :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤