📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

03 December 2013

Cateva cumparaturi de pe Romwe

Zilele acestea mi-au mai ajuns cateva dintre produsele comandate pe Romwe si m-am gandit sa va arat cateva poze sa va faceti o idee cum arata si in realitate. Unele colete mi-au ajuns in termen record, la posta normala (nu cea vamala, ca pana acum). Am observat ca acestea sunt trimise din Olanda, nu stiu daca diferenta aceasta a facut sa ajunga la posta normala, dar oricum ar fi, eu ma bucur enorm si sper ca de acum inainte sa fie la fel.

Hi, girls! I just want to show you some of my latest orders from Romwe which arrived pretty fast. And some of the items currently on my wishlist on sale. Please tell me your opionion!

Haina aceasta eu as declara-o mai mult de toamna. Nu e foarte groasa, desi e din lana. E totusi draguta. Aici o vedeti pozele de pe site (exista si pe crem si pe albastru) si cum arata si in realitate.


Ghetutele sunt de piele si tot la o reducere le-am cumparat.
Surpriza a fost sa descopar ca defapt sunt platforme. Nu va dati seama, nu?
Toata partea dintre sagetile roz e defapt tocul. Cu toate acestea sunt foarte comode si interesante. In plus, nimeni nu-si poate da seama cum si de ce am mai castigat cativa centimetri in inaltime :D


Apropo, arata mult- mult- mult mai bine in realitate, fata de pozele de pe site! E calduroasa si perfecta :X
Eu am cumparat-o si la o reducere si nu-mi vine sa cred ce noroc am avut sa o gasesc si ieftine si pufoasa si frumoasa!

I`ve noticed these coats at great prices lately and they made my wishlist:


My favourite fur vests:

My favorite cardigans:

My favourite sweaters:

Other stuff I like:

Have you noticed the Aukoala boots? How about the ones with heels? They look so warm and confi!

Pupici!

9 comments:

  1. Coats are fab :)
    Have a great week
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. Buna,
    Super cumparaturile tale, sa porti cu placere produsele Romwe.

    ReplyDelete
  3. So beautiful clothes!
    nice selection!
    Have agreat day!

    ReplyDelete
  4. Imi place cea crem, desi as fi preferat-o pe bleumarin :*

    ReplyDelete
  5. Să te bucuri cu drag de toate, Cătălina! Îmi place foarte mult prima hăinuţă, îţi vine foarte bine :-)

    ReplyDelete
  6. sa te bucuri de tot ce ti`ai cumparat :) sunt tare frumoase :*

    ReplyDelete
  7. Sa stii ca si eu stau mereu geana pe reducerile de la Romwe:)))
    Am vazut in schimb ca mai dispar lucruri din stoc, asa ca nu prea e bine sa astepti promotiile, ca e posibil sa ramai fara.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤