πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

26 February 2013

Lentile colorate Pink Paradise

Nu stiu daca v-am mai spus, dar eu sunt innebunita dupa letilele colorate. Pentru ca oricum port lentile de contact (cu dioptrii), imi e foarte usor ca ocazional, sa le schimb cu lentile colorate. Pana acum am purtat doar lentile colorate in nuante obisnuite (naturale) Fresh Look, dar de data aceasta, mi-am dorit ceva de efect.
Cele pe care le port sunt Princess Pinky Twilight Blue si, spre surprinderea mea, arata exact ca pe site. Spun ca spre surprinderea mea, pentru ca eu am ochii caprui inchis si, de obicei, culorile lentilelor sunt mai putin intense. In plus, cand alegem dupa pozele online, nuantele nu arata la fel in realitate. In acest caz, lentilele arata exact ca in pozele online si asta m-a bucurat foarte mult si cei de la Pink Paradise chiar mi-au castigat increderea si mai mult ca sigur o sa le devin client fidel.



Machiajul:



La lumina naturala par mai deschise, un bleu-ciel, iar la lumina camerei devin un albastru intens.

Aceasta poza e facuta la lumina camerei

Iar aceasta la lumina naturala.

Perechea de lentile a venit impreuna cu o cutiuta pentru depozitatea lentilelor, in forma de hipopotam si doi "arici" (nu am nici cea mai vaga idee cum se numesc oficial), care ar fi ca niste benzi care iti tin parul cand iti pui lentilele. In mod ciudat, "aricii" s-au dovedit mult mai utili decat ma asteptam, mai ales acum, ca am si breton.
Daca intrati pe Pink Paradise, o sa observati ca au o colectie mare de lentile colorate de efect, pe langa cele naturale. Foarte interesante mi se par si cele care maresc irisul, sau cele care au un contur intens in jurul irisului. Asa cum v-am spus, puteti alege cu sau fara dioptrii, la acelasi pret, ceea ce mie mi se pare un plus, pentru ca in general, cele cu dioptrii sunt mai scumpe decat cele normale.
Nu uitati ca puteti folosi codul de reducere "KaiyoAino", pe Pinky Paradise
pentru a primi cutiuta pentru lentile gratuita la orice comanda + premii surpriza

Voi purtati lentile de contact? Ce culori va doriti?
.........................................................................................