📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 July 2016

Review: Lentile colorate ieftine și comode

Dacă vă decideți să vă cumpărați lentile colorate, fie că aveți sau nu dioptrii, am câteva sfaturi pentru voi.
Pentru început, dacă e prima dată când purtați lentile colorate, nu optați pentru cele cu diametru mărit. E adevărat că dau un anume efect, însă eu consider că acestea sunt mai potrivite pentru cosplay și prea puțin naturale pentru purtatul obișnuit, eventual de zi cu zi.


În plus, uneori, se întâmplă ca lentilele cu diametru mai mare decât cel normal, să se simtă puțin ciudat, așa că, dacă nu ați mai purtat, limitați-vă la variantele clasice.
Lentilele cu dioptrie, aproape la modul general, au un nivel foarte mare de confort. Cu lentilele colorate, treaba nu stă la fel. De exemplu, mie mi  s-a întâmplat chiar ca prima pereche comandată, de la Fresh Look, să aibă deschizătura atât de mică, încât partea colorată să pice peste pupilă, rezultatul final fiind că pur și simplu vedeam parțial în ceață. Ulterior, alte nuanțe tot de la Fresh Look au fost ok.

Altă dată, mi s-a întâmplat ca unele lentile, deși le purtasem de doua zile (și erau în perioada de valabilitate), să își exfolieze partea colorată, care mi-a ajuns și în ochi și în soluția în care le păstram.

Acum că am împărtășit experiențele neplăcute, care sper să nu vă descurajeze, dar să vă facă mai atenți când cumpărați, sa vorbim și de lentilele pe care le-am luat de pe LensFlavors.

1. Prima pereche are diametrul mai mare decât irisul, deci va mări optic ochiul. Față de diametrul mediu normal, nu ar fi prea mari, având doar 14,5 mm, față de 14 mm cel  mediu obișnuit. Cu toate acestea, efectul e foarte vizibil. În poza de prezentare culoarea pare foarte palidă, însă la ochi e foarte intensă. E un verde crud plăcut.
2. A doua pereche e superbă. E acel albastru înșelător, care când parte turquoise închis, când pare bleu deschis. Sunt și foarte- foarte comode, efectiv uiți că ai lentile la ochi. E și prima pereche comandată după operația de corecție a miopiei și eram foarte stresată pentru că mă temeam că nu o să mă simt prea confortabil cu lentile, la o lună și ceva după intervenție.
Nuanțele oficiale le vedeți mai jos, însă pe ochi arată mult mai intense și mult mai bine:


Lentilele albastre le puteți vedea purtate în ultimele ținute de pe blog, și vă puteți face o părere obiectivă, legată despre felul în care se văd și de la distanță. De aproape, aveți câteva poze mai jos:









Please follow me :



Vote my Looks:

3 comments:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤