📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

29 July 2016

OOTD: Easy Summer Blues

Valul de căldură din ultimele zile parcă a fost cel greu de până acum. Sau așa mi se pare pentru că nu am reușit până acum sa „evadez” din oraș.
Au mai rămas doar doua săptămâni până la vacanța din Roma. Sper să prind vreme frumoasă. Și sper să nu îmi duceți lipsa de pe blog, așa că probabil voi posta cât mai des aceste săptămâni, până să plec.

Până la urmă am reușit să fac multe poze zilele acestea și am reușit să acopăr cam toate coletele pe care le-am primit în ultimele săptămâni.

Și ca să încep cu preferatele, topul de dantelă comandat de pe Romwe e cel mai frumos albastru ciel pe care îl am, iar acum e redus la $5.38!!!
Până acum, pentru vară, am comandat o mulțime de haine de dantelă și mai deloc cu motive florale.
Dar parcă anul acesta magazinele online au stat mai slăbuț cu modelele cu flori, nu-i așa?

Iar despre colierul de care nu mă mai desprind puteți citi mai multe în articolul trecut.
La sfârșitul articolului aveți link-urile produselor, mărimile și prețurile, ca de obicei, dar și o ofertă bună de pe Romwe:












Necklace: http://goo.gl/HeUsY9   $6.64
Lace top: marime M- $5.38 http://goo.gl/xYhOyd
White jeans Shorts : Stradivarius

Iar oferta Romwe începe de la $0.99:



Please follow me :



Vote my Looks:

18 comments:

  1. Hello Catalina,
    wow!yu re realy beautiful in this look!
    Great pics too!
    Love your top.
    Stay tuned because Ill soon share an international giveaway.
    Have a nice wekend!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/

    ReplyDelete
  2. You look so pretty!!! Nice top!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  3. Hi dear and thank you for your visit! Congratulations for that top. I love so much his color!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  4. In love with your outfit! You look so great! Kiss

    http://chocolateglass.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. I must say your lace outfit is extremely lovely! Have a wonderful weekend <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  6. Amazing look! I love the top and the necklace
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  7. Amazing ootd :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  8. Love the blue lace, great pictures!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  9. That top looks amazing on you :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ReplyDelete
  10. Your top and necklace is gorgeous! Sorry for the late visit. I was on vacation but now im back
    www.effortlesslady.com

    ReplyDelete
  11. Awwwwww, the necklace is unique and gorgeous,looks cool.
    The light blue halter tops is great, too.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤