📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 July 2016

OOTD: 3 Ținute cu un Sacou Mint Green

Ro Only

În topul preferințelor mele cromatice, nuanța cunoscută ca mint green ocupă un loc de cinste de ani buni. Mint green - verde mentă este destul de greu de definit. Cel mai bine eu l-aș identifica ca un fel de turquoise cu mai mult verde.
Cred că de vreo doi ani caut un sacou mint green și o poșetă (de preferință de tip poștaș sau chiar plic).
Sacoul am reușit să-l găsesc într-un final pe Erry.ro, poșeta va trebui să o mai caut.
Sacoul este în schimb tot ce mi-am dorit- cu un material plăcut și foarte elastic, perfect pentru vară. În plus, are o croiala interesantă, slim fit, dar și cu un fel de coadă de rândunică la spate.
Sunt total încântată de calitatea sa, așa că mă felicit singură pentru o alegere inspirată :D
Tot pe Erry.ro am mai văzut câteva modele deosebite de sacouri, pe lângă cel ales de mine, ca de exemplu, cel cu motiv floral, iar voi le puteți găsi în categoria Jachete- Geci.

Mărimea comandată de mine o găsiți la finalul articolului, dar așa cum v-am spus în articole trecute, mărimile le puteți alege fără bătăi mari de cap, după cele standard. Adică, dacă porți M, ți se vor potrivi articolele M, sunt mărimi europene, nu sunt mărimi ascunse, cum ar fi un bust prea mic la o mărime mare sau o lungime insuficient de lungă.

În continuare, aveți poze cu trei dintre cele mai inspirate combinații pentru un sacou mint green, pentru sezonul de vară. Desigur, idei mai sunt și vă invit să le spuneți în comentarii, iar cele mai interesante sugestii le voi folosi pe viitor pe blog.

1. Alb și mint green








2. Mint + mint lace + negru













3. Mint green și dantelă neagră











Pentru toate ținutele:

Sacou mint green:                      http://goo.gl/34aZCT     marime M- 115 lei
Pantofi negri piele întoarsă:       http://goo.gl/joiHJr        mărime 38- $51.30
Top Mint Dantelă:                      http://goo.gl/wOyN2h
Top Negru                                  http://goo.gl/mWGM6N  mărime M- $9.89

Please follow me :



Vote my Looks:

1 comment:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤