📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 July 2016

Review: Anticelulitic Termoactiv Farmona

Ro Only


Dacă ar fi să facem un top al celor mai utilizate produse pe timpul verii, pe ce loc ar fi anticeluliticul?
Știați că:

  • deși e adevărat că bărbații au mai puțină celulită datorită faptului că în medie, un bărbat are mai puțină grăsime pe corp și mai multă masă musculară față de o femeie, bărbații au și norocul de a avea pielea mai groasă, făcând astfel celulita greu de observat;
  • 90% dintre femei au celulită pe corpul lor.


În topul preferințelor mele, cremele anticelulitice cu efect termic sunt cele mai des utilizate. Am această slăbiciune, pentru că îmi place să „ simt ” cum acționează.

Concentratul Termoactiv Farmona l-am găsit pe Vegis.ro la 36.62 lei, are 200 de ml și un parfum superb. Astfel că masajul devine și mai plăcut.
Pe lângă parfumul incredibil de plăcut care îmi amintește de o prăjitură, bomboane sau un fel de desert pe care nu îl pot identifica, are și o textură interesantă, cu mici granule care se dizolvă în contact cu pielea, aceste mici granule, am dedus eu că ar fi capsule cu vitamina E, după ce am citit lista ingredientelor.

Pentru un efect mai intens, eu l-am aplicat imediat după duș, când pielea absoarbe mai ușor, prin masaj intens. Adevărul este că produsul intra destul de repede și bine în piele, nu lasă pielea grasă sau lipicioasă, așa că poate fi aplicat și „pe fugă”.
Efectul de căldură ar trebui să înceapă să se simtă după 10 minute și să dureze până la 40 minute. Eu am descoperit că acest aspect poate varia, uneori efectul începe să se simtă imediat după ce aplic, alteori, mai târziu. Uneori pielea se înroșește, însă niciodată excesiv, alteori acest efect nu apare.

Deși eu îl folosesc imediat după duș, o recomandare mai bună ar fi să îl folosiți după un efort fizic, acela fiind momentul când anticeluliticul este cel mai eficient.

Concluzii:

Celulita a început să dispară după primele 4 utilizări. Tratamentul complet recomandat ar trebui să dureze 6 săptămâni, urmând ca ulterior să fie folosit mai rar, doar pentru întreținere.

Îl puteți cumpăra de pe Vegis.ro de aici: https://goo.gl/Qgbxs3







Please follow me :



Vote my Looks:

1 comment:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤