📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 July 2016

OOTD: My Summer Little White Dress



Când vine vorba de rochiile de vară, s-a instaurat cumva o normă cum că ar fi ok, dacă sunt și puțin transparente. Înțeleg că la noi mai nou e vreme tropicală și transparent ne duce cu gândul la subțire și lejer, dar parcă acel puțin transparent e cam relativ. Plus că sunt materiale care sunt transparente doar într-o anumită lumină și deci, tu poți să trăiești mult și bine cu ideea că situația e ok.

Eu am rezolvat problema rochiilor transparente, reușind să îmi găsesc o rochie simpla albă cu bretele și una identică neagră, pe care le port sub rochiile transparente. Desigur, în felul acesta risc să leșin puțin de cald, dar cumva un compromis era necesar.


Rochia de azi, nu e tocmai transparentă, dar am adus în discuție această problemă, pentru că eram curioasă să aflu voi cum procedați în aceste situații.
În schimb, rochia de azi mi s-a părut scurtă. M-am gândit că nu e cea mai mare problemă, pentru că obișnuiesc foarte des să port rochiile scurte cu pantaloni scurți. Așa am făcut și cu această rochie, deși observ că pantalonii nu s-au văzut în nici o poză, oricât m-am fâțâit în poze. Așa că până la urmă, cred că merge purtată normal, deși eu tot cu pantaloni scurți o port oricum.






Dress: $13.99 size XL- http://goo.gl/ZTR3jC
Shoes: $30.99 size 37 HERE
Bracelet: http://goo.gl/9FiM7N




Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia     What I Wear

16 comments:

  1. That dress is very cute and you look gorgeous ^-^
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    www.caterina-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You look fantastic!

    xoxo
    Dascha

    ReplyDelete
  3. This dress looks great on you, both the color and shape. Great work))

    ReplyDelete
  4. Love your dress with the mint shoes! Beautiful!Thanks for the visit.
    Www.effortlesslady.co

    ReplyDelete
  5. Beautiful dress, love the styling!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete
  6. I could never lie - that dress is amazing!
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -new post :)

    ReplyDelete
  7. Cute dress.
    xoxo, Rachel
    http://www.rachelvogttrends.com

    ReplyDelete
  8. You look beautiful! I love this dress
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  9. Lovely dress and hairstyle as well, love the details!

    ISA Professional

    ReplyDelete
  10. Nice post. Have a great weekend!

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/07/avon-summer.html

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤