📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 March 2017

Prima dată la Hello Free Z One Discount și alte cumpărături din weekend


Nu am reușit să ajung la Hello Free Z One Discount pentru că nu prea cunoșteam zonele unde sunt magazinele și am tot amânat și tot amânat.
Weekendul trecut am făcut însă turul clasic după decorațiuni pe la Jumbo, Jysk, Pepco, Auchan, Tati- am sărit peste Ikea de data asta- și am zis că trebuie să ajung și la Hello Free Z One Discount.

Din păcate, nu prea am nimerit o perioadă bună, se vedea că produsele erau cam ce a rămas necumpărat, nu prea m-au încântat multe și în plus, cel puțin magazinul din sectorul 2, mi s-a părut foarte mic.

Anyway, oricum nu am plecat cu mâna goală.
Am fost super fericită să găsesc în sfârșit balsamurile cu aromă de Pepsi și respectiv Cola, pe care le căutam de ceva vreme. Nu sunt mega ieftine, în jur de 10-12 lei, însă mie mi s-a părut că merită, aromele nu dezamăgesc deloc. Dar probabil că în curând voi comanda cele 8 bucăți la 63 de lei de pe Aoro.

Am cumpărat și un gel spumă de curățare cu arbore de ceai- care miroase foarte plăcut- dar încă nu am început să-l folosesc, voi reveni cu detalii dacă se merită. Oricum, l-am luat mai mult pentru prețul său care a fost extrem de mic, în jur de 7 lei dacă îmi amintesc bine.


Pe la Tati (din Veranda Mall), iar nu am găsit prea multe să-mi placă. Adică ce îmi plăcea, aveam deja de prin Jumbo sau Pepco. Au produse foarte asemănătoare, cel puțin cele de decor. În schimb pe la cosmetice, ar fi noutățile. Eu am luat câteva nimicuri  pentru casă și acest tonic de față care are 500 de ml și a costat 15 lei.
Surprinzător este chiar bun, cu un parfum plăcut de trandafir, e plăcut, îmi place senzația pe piele. Nu e extraordinar, dar la acest preț e super!


Din Jumbo, ca de obicei, am plecat cu coșul plin. Ar fi fost și mai plin, dar m-am abținut cât am putut, și m-am străduit să cumpăr lucruri de care chiar am nevoie.
Cele mai multe au fost produse pentru pisicile mele, diverse obiecte de decor, dar am găsit și ceva super drăgălaș- pastiluțe pentru vopsit ouăle de paște. Arată așa de simpatic și au costat un leu și ceva. Dacă le vreți, uitați-vă după ele pe lângă casele de marcat, pentru că nu le-am văzut expuse în magazine.
În plus, au adus uleiuri parfumate, absolut superbe. Nu sunt multe sortimente, dar cel de cireșe e superb. Parcă 3-4 lei și au și pipetă.


Și din Pepco am plecat cu una- alta. Dar o să vi le arat în articolele viitoare.
Alte nimicuri, cutiuțe și uleiuri parfumate am luat dintr-un magazin tot din Veranda- cred ca Bonsai se numea, dar marea descoperire am făcut-o la Sephora. Dar și despre asta, vă voi povesti pe viitor.

Ca să nu o lungesc, pozele le aveți mai jos:

Hello Free Z One Discount








Tati


Jumbo




Sephora: 





Please follow me :



Vote my Looks:

19 comments:

  1. Hi dear! I read your post with Translate and I hope to know good. I don't know this product but from your review it seems really good. Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  2. Sa le folosesti cu drag!
    Nu stiam ca exista cu aroma de Cola si de Pepsi
    Uite de asta imi place sa trec pe la tine ca mai aflu una - alta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si asta nu e nimic, sunt si cu Fanta, Sprite, Cola Vanilla si cam orice bautura cunoscuta.

      Delete
  3. :)) Ce caterinca sunt cele doua chestii, Pepsi si Cola. Nu stiu eu la ce folosesc stiu insa ca ar merge pe post de cadouri. :D ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balsamul de Pepsi Cherry (care cel putin la noi exista ca sortiment) zici ca e cu dulceata de cirese. Adica are efectiv si gust nu doar aroma. Sunt maxim de indragostita de el

      Delete
  4. Ce de bunatati, sa le folosesti cu drag <3

    ReplyDelete
  5. Balsam de buze cu gust de Cola si Pepsi? :) Super!
    Eu in Jumbo nu mai calc...produse de proasta calitate si parca prea scumpe, pe mine m-au dezamagit cam toate.
    De la pastilele pentru baie de la Sephora am avut mari asteptari, m-au dezamagit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha-ha! Exact asa am zis si eu ultima data, defapt penultima data cand am fost in Jumbo. Nu mai stiu de ce m-am suparat. Dar evident, am trecut peste :)))
      Pastilele pentru baie de la Sephora nu le-am incercat- insa miros extrem de bine, prin ambalaj chiar. Sper sa fie ok.

      Delete
  6. Ce haioase sunt Pepsi si Cola!! Imi place tare mult pozele, tare tare mult!

    ReplyDelete
  7. Balsamul de buze Coca-Cola arata super bine! Eu am Hello Free Z one discount chiar langa mine (cel din Tineretului) si nu numai ca este super mic, ci si gol. Mereu am plecat cu mana goala de acolo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am fost la celalalt, din Pantelimon si la fel. Adica, nu stiu, poate pentru ca e asa de laudat si toata lumea vine cu sacosele pline de cumparaturi, imi imaginam altceva. Dar poate l-am nimerit intr-un moment cand nu era prea bine aprovizionat- pentru ca se vedea ca din unele produse erau doar unu- doua bucati la raft. Erau lumanari Yankee mari de la 30 la 60 de lei- insa aroma lamaie si ceva asemanator. Deci probabil, ca daca prinzi in zilele cu marfa, ai ce alege. Eu planuiesc sa ma mai duc, cine stie!

      Delete
  8. Balsamurile de Pepsi si Cola sunt super dragute. Trebuie sa imi iau si eu! MErci pentru ponturi si faine poze!:)

    ReplyDelete
  9. Vai ce de produse ti-ai luat!!! Balsamul de Pepsi trebuie sa mi-l iau si eu.

    ReplyDelete
  10. Sa le folosesti cu drag! Eu cred ca as face prapad. Nu de alta, cand am ajuns prima si a doua oara in DM, am lasat acolo vreo 200+ lei :D

    ReplyDelete
  11. Ce de lucruri dragute ti-ai cumparat! Eu la Jumbo si la Pepco evit sa intru fiindca ,,ma imbolnavesc''. Sunt in stare sa cumpar jumatate de magazin.

    ReplyDelete
  12. Ar fi interesant sa fac un Jumbo si-n orasul meu. Cred ca as cheltui o gramada de bani :)
    Sunt atat de interesante aceste balsamuri cu pepsi si cola, incat le-as cumpara doar de dragul designului

    ReplyDelete
  13. Din pacate la noi in e doar Pepco, de restu doar am auzit dar nu am ajuns. Nu am incercat acest balsam dar niciodata nu-i tarziu.

    ReplyDelete
  14. Sa le folosesti cu drag.
    Mi-au ramas ochii la balsamurile cu aroma de pepsi si cola, vreau si eu <3

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤