Inscrie-te la concursurile aniversare aici:

๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

27 February 2015

Friday`s Trend: the Pattern

Houndstood este modelul alb cu negru (ca table de sah) care seamana cu forma unui dinte (canin). Este un termen englezesc, care poate e mai putin cunoscut, insa cu siguranta recunoasteti modelul.
Acest model s-a folosit initial exclusiv pentru hainele de lana si in mod traditional sunt folosite nuantele alb -negru sau maro -alb.
Daca va amintiti, Sherlock Holmes purta o sapca cu acest model, in majoritatea ecranizarilor.

Este potrivit stilului office, smart chic si a fost stilul vedeta al iernii 2013.
Eu am avut o haina pe care am purtat-o intregul sezon atunci si de care cu greu m-am putut desparti.
Iata insa si alte piese vestimentare care va vor face sa va indragostiti de acest model:









Si cateva modele pe care le gasiti si pe SheInside, asa ca puteti da click pe poze, pentru a gasi produsul:






Iar oferta curena la Sheinside va ofera un cupon de 40% la cumparaturi:

New-Style-Products-Sale!!!!!
40% OFF for the new items!
Seize the chance!
Ends:Mar/5!


Please follow me :



Vote my Looks:

4 comments:

  1. such nice houndstooth clothing and shoes
    Keep in touch
    www.beingbeautiflandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Ce frumoase sunt alegerile tale. Paltonul este preferatul meu. ^^ L-am adaugat in wishlist.

    ReplyDelete
  3. Like this beautiful selection, nice post!
    All the shoes&clothes are really lovely!
    Thank you for sharing.
    Have a fab weekend!

    ReplyDelete
  4. Ce frumosi sunt modelul de pantofi si geanta nici nu am stiut ca sunt acest model ...

    ReplyDelete

Iti multumesc pentru vizita si te invit sa iti spui parerea aici /Leave a comment here: