📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

02 January 2014

New Year`s Eve Outfit

La multi ani, tuturor!
Cum ati petrecut de Anul Nou? Eu m-am distrat destul de bine, chiar daca am fost cumplit de racita.
Din pacate, la mine vremea a fost cam urata, cu ceata si a si picurat pe la miezul noptii, dar nu m-am descurajat si am coborat in centru si am facut cateva poze artificiilor:

Happy New Year!
How did you spend your New Year`s Eve? Here the weather was pretty nasty and I also had a bad cold, but that didn`t stop me to enjoy and even go out for the fireworks!




Tinuta de revelion a fost destul de clasica: little black dress si noii mei pantofi de pe LovelyShoes, pe care ii ador!
My New Year`s Eve outfit was pretty classic: the little black dress and matching shoes (from LovelyShoes):





 

 Black outfit & matching cat :))))
If you don`t remember, or missed the post, here is the outfit with the apricot boots, from the same order on LovelyShoes.
With friends and family:



Dress: Similar here 
Shoes: HERE (only $14,21)
Earings: Bellast

I really love these shoes! You should also check out all the new heels on Lovely Fashion!

20 comments:

  1. You look beautiful, nice shoes
    I am inviting you to join my SammyDress giveaway with 2 winners
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/01/sammydress-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. Hope you had a wonderful time - LOVE the shoes :o). Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
  3. Great way to start the year looking pretty awesome images. Thank you for visiting my blog.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I love your look,happy ner year.
    www.fashionismylifebyestefania.com
    FACEBOOK
    BLOGOVIN

    ReplyDelete
  5. I love the shoes!
    Can I find them in red?

    ReplyDelete
  6. Şi eu am petrecut alături de cei mai dragi, anul acesta puţin mai special, acasă la fratele meu ♥.
    A fost tare frumos, singurul meu regret e că ne-a lipsit zăpada... Tare mult m-aş bucura să vină odată şi să ne rămână alături cel puţin pentru o lună ♥.
    Mă bucur tare mult că ai petrecut frumos, sper că ai depăşit momentul cu răceala. Îţi recomand cu multă căldură un ceiuţ zilnic în care să pui două feliuţe de lâmăie sau să storci jumătate de lămâie la o cană mare de ceai. Face minuni cu sistemul imunitar.
    Rochiţa e tare frumoasă ♥.
    La mulţi ani, să te bucuri numai de împliniri şi sănătate! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa ca fara zapada, parca nu a fost chiar perfect?
      Eu inca ma mai lupt cu raceala, din pacate, dar partea buna e ca stau acasa si am mai mult timp liber sa ma ocup de blog. Multumesc pentru sfat, sa stii ca am baut la ceaiuri in perioada aceasta cat n-am baut toata viata mea :))) Dar recunosc, numai ceaiuri aromate exotic si fara lamaie. Chiar mi-ai facut pofta de un cei cu lamaie. te pup si iti doresc un an nou plin de bucurii! :X

      Delete
  7. Love your outfit here ;) It looks really great on you. I hope you had a great time.

    -Shelby
    http://bittersweetshelby.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Perfect outfit :)

    http://www.juliechagas.com/

    ReplyDelete
  9. foarte frumoasa tinuta, preferata mea este rochita :)

    ReplyDelete
  10. lovely outfit!!!
    happy 2014

    http://zapatosrojosmoda.blogspot.mx/

    ReplyDelete
  11. Great photos, you're stunning !:)
    happy new Year !
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤