📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

08 February 2012

Tony&Guy

Tony&Guy e o linie de produse profesionale englezesti, foarte apreciata de stilisti. Eu am incercat pana acum doua sampoane si un balsam de par(daca ati observat ele se prezinta in doze mari de 250 ml si mini-doze de 75 ml).
Consider foarte util dozatorul (nu trebuie sa te chinui sa storci amabalajul dupa ce ai trecut de jumatatea flaconului) si absolut exceptional parfumul. Si prin parfum, vreau sa spun efectiv parfum, care ramane in par si dupa uscare, si a doua zi, pana la urmatoarea spalare, mai exact (ceea ce e absolut fara precendent in experienta mea, eu fiind si fumatoare)!!!

Eu am incercat samponul pentru protectia parului indreptat cu placa,  cel de hidratare intensa si balsamul pentru par ondulat. Toate cu acelasi parfum pe care il ador. Din pacate nu am reusit sa le gasesc in comert decat pe acestea , dar o sa incerc pe viitor ceva mai potrivit tipului meu de par. NU le consider calitativ niste produse exceptionale, ci doar destul de  bune. Nu am observat o schimbare extraordinara asupra firului de par, nici negativa, nici pozitiva. Totusi consider ca merita pretul de comericlizare de aproximativ 40 Ron( un sampon de calitate, nu necesita sa aplici o cantitate foarte mare pe par pentru a face spuma). Concluzia: il voi recumpara cu prima ocazie!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤