📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 February 2012

Collistar.Shampon si Masca

Nu o sa detaliez acum parerea mea despre cosmeticele Collistar. Dar venise timpul sa incerc si eu mult-laudatele sampoane si masti. 
Eu am ales gama pentru par deteriorat. Ce mi-a placut: samponul e de calitate, e nevoie doar de o mica cantitate pentru a face spuma.
 Aroma e placuta, dar nu deosebita.
Dupa o utlizare constanta, pot spune ca mi-a ajutat putin firul de par, dar mai ales a facut coafarea mai usoara. E anti-frizz, sau cel putin asa s-a manifestat pe parul meu. E bunisor, dar nu neaparat justificat pretul sau.  In schimb despre masca  de par, din aceeasi gama, am numai si numai cuvinte de lauda. In primul rand, nu e necesar un timp indelungat de actiune. Chiar din primele secunde pur si simplu simti cum ti-a schimbat total texutura firului de par: imediat devine mai moale, mai fin, ma usor de descurcat. Efectul reparator e vizibil. Scapi total de look`ul acela  straniu de suvite tocite si ravasite! Daca ai genul de par care ti se inspica foarte des, si mai ales daca folosesti ceva produse periculoase pentru par (feon, ondulator, placa), mai mult ca sigur vei fi incantata sa afli ca efectele nocive ale lor, vor fi diminuate vizibil!  Un singur detaliu: clatiti abundent, pentru ca masca e oarecum cremoasa, si nu se clateste imediat din par! In rest, thumbs up


2 comments:

  1. am cumparat oja coolistar si dupa ce ca acum 4 ani am dat 40 ron pe ea a sarit a 2a zi/..deci pt mine nu mai conteaza acest brand....chiar daca la alte categorii or fi buni

    ReplyDelete
  2. coolistar, nici de marca asta nu am auzit

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤