📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

11 January 2016

Cele mai frumoase huse de telefon + Idei simple DIY

Ro Only

 Am tot căutat huse și respectiv carcase de telefon drăguțe de câteva zile. Pentru mine e mai greu, pentru că, chiar nu e ușor să găsești ceva drăguț pentru Nokia.
 În schimb, modelele pentru Iphone și Samsung sunt foarte variate.
 
 M-am decis să salvez o parte dintre cele mai frumoase modele și să vi le arăt și vouă.
In plus, am găsit cateva modele simple de a vă personaliza husa/carcasa, fără prea mult efort, cu accesorii pe care foarte probabil le aveti la indemană.
 La final, am păstrat și un model, care mi se pare extrem de dubios. Sunt curioasă dacă l-ați cumpăra!
























Iata si cateva metoda simple pentru a va personaliza carcasa telefonului.

Adauga sclipici!



Lipeste folie autocolanta

Va amintiti rolele acestea autocolante? In general le gasiti in Praktiker sau Dedeman. Sunt foarte iefine si sunt multe sanse sa aveti deja prin casa.
Partea buna e ca se gasesc si modele mai dragute, cum ar fi cu flori, stele etc, iar recomandarea mea sunt cele transparente. Tot ce trebuie sa faceti e sa decupati cu atentie si sa lipiti.



Dantela din hartie autocolanta

 Rolele de dantela din hartie autocolanta se gasesc mai greu in magazinele fizice. Incercati la librarii! Daca nu, le gasiti online, foarte ieftine.


Decorati cu accesorii de unghii

In functie de maiestria si indemanarea pe care o aveti, puteti incerca 
  • fie sa faceti modele direct cu oja



  •  sau cu ajutorul markerelor speciale de unghii:




  • sau folositi accesoriile de unghii (cu masura! poza de mai jos nu e un exemplu recomandat):



Modele de huse si carcase interesante si rezonabile la pret gasiti pe acest magazin (la prima comanda puteti folosi codul DUG10 pentru a obtine 10% reducere) sau pe Oasap, in aceasta categorie.

V-am primis si un model urat. Defapt nu ma pot decide intre doua:

Primul vroia a fie ceva pufos si dragut, insa mie mi se pare ca aduce mai mult a sobolan. Celelalte doua sunt ciudate. Prea copilaresti si ... cand vorbesti la telefon, il tii de "manerul oglinzii" sau de margini, ca pe un telefon normal?

Voi le-ati cumpara?



Please follow me :



Vote my Looks:

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤