📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 September 2012

Lenjerie Modelatoare-www.depozituldelenjerie.ro

Fetelor, cred ca stim cu toate deja ca kilogramenele in plus, nu se "topesc" peste noapte. Defapt, cel mai greu e sa slabesti acele 2-3 kilograme in plus. Si totusi, ne dorim, ca macar la anumite evenimente, sa aratam incredibil.
Iata ce am descoperit eu pe site`ul www.depozituldelenjerie.ro: kilogramele in plus, pot sa dispara peste noapte si sa ai silueta pe care ti-o doresti!
Lenjeria modelatoare e de un real ajutor in ceea ce priveste silueta, iar pe www.depozituldelenjerie.ro, ai o gama larga de modele, in functie de nevoile corpului tau.

Astfel, sunt modele care pot fi purtate la rochii, discrete si invizitibile, urmand linia corpului si modeland silueta:




Dar si modele potrivite pentru blugi sau pantaloni, care modeleaza nu doar abdomenul, ci si partea inferioara a corpului:
Iar cele mai versatile modele, care sunt practic invizibile, sunt cele focalizate pe o anume portiune a corpului, pe care o doresti  pusa in valoare:
De asemenea, tot pe link`ul de mai sus, in categoria Lenjerie Modelatoare, gasiti si modele pentru barbati. Sugestia mea ar fi un body universal, care modeleaza majoritatea zonelor cu probleme la femei, Control Body Gold Body, disponibil in 3 culori : alb, negru si culoarea pielii.


Chiar daca nu aveti kilograme in plus pe care ati dori sa le "topiti", un plus de fermitate siluetei tale, te poate face de nerecunoscut. Foarte potrivit mi se pare mai ales pentru sezonul  mai rece, in felul acesta va protejati corpul de frig, in timp ce aratati superb!
Precum vedeti, actioneaza asupra majoritatii zonelor cu probleme de fermitate sau kilograme in plus ale corpului. E usor de asortat, putand sa alegeti intre cele 3 nuante disponibile pe site. Acum si la pret redus:
Pret intreg: 207.81 RON =>Pretul tau 191.18 RON.
Ce spuneti fetelor? Ati purtat vreodata lenjerie modelatoare? Vi se pare o ideea utila?

4 comments:

  1. Nu am purtat dar este foarte utila

    ReplyDelete
  2. Imi pare atat de rau ca-s cam scumpe pentru ca as avea nevoie, atat eu, cat si parintii mei. Mi-ar placea sa le fac cadou asa ceva dar sunt cam scumpe pentru bugetul meu, poate voi gasi in magazinele fizice modele mai ieftine.:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunshine_sunshine viziteaza site-ul groupon sau kuponiada. Acolo gasesti lenjerii modelatoare la preturi de - 60%/ - 70% din pretul initial si multe altele la reducere. Daca oferta este incheiata , poti face o precomanda. Eu mi-am comandat si sunt foarte multumita :)

      Delete
  3. la mine dupa sarcina, lenjeria modelatoare a devenit o necesitate :(

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤