πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 September 2012

Halat de baie pufos? Yes, please!

De cand s-a mai racit vremea eu  abuzez in fiecare seara de bai fierbinti si aromate. Pentru ca v-am mai vorbit de site`ul www.E-lenjerie.ro, azi va arat doar ce am descoperit recent, adica Halatele de baie/casa, unul mai pufos ca altul! Preferatul meu? Cel din imagine, pe care puteti sa-l vedeti mai bine aici, Halat de baie Fiona.
Imi place ca e lungime medie (pe care le prefer in defavoarea celor lungi), e flausat pe ambele parti si piesa de rezistenta e gluga, pe care o consider foarte utila, mai ales ca nici un halat de baie pe care il detin in prezent nu e dotat cu asa ceva.
 E disponibil in 3 nuante: rosu, gri si fucsia, preferatul meu fiind cel din urma. Ce poate fi mai sweet si mai girly decat un halat pufos si roz? :x
Mai lipseste sa-mi gasesc si niste papucei pufosi de casa care sa se asorteze!

Ce parere aveti? E timpul sa ne cumparam niste pufosenii? Voua cum va place sa va rasfatati dupa baie?

 Ati vizitat pana acum site`ul www.E-Lenjerie.ro? Ce v-ati cumpara de acolo?