📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 September 2012

DIY: exfoliant natural

Mastile si lotiunile DIY sunt o mare pasiune de-a mea si cred ca de-a lungul timpului am experimentat multe astfel de masti. Astazi va prezint unul din secretele mele de ingrijire: un exfoliant care mie mi-a placut extrem de mult si mi-a fost de mare ajutor. Daca ati mai auzit aceasta reteta simpla pana acum, dar nu ati incercat-o, e momentul sa o faceti.

In primul rand e foarte usor de facut, iar ingredientele le are toata lumea in casa:
  • malai (incercati sa folositi un malai grisat, mai fin, daca doriti sa o folositi pentru fata, daca aveti un malai mai dur, atunci il folositi pentru exfolierea corpului, pentru ca s-ar putea sa fie prea dur pentru ten);
  • ulei de masline. 
Amestecati cele doua ingredinete pana la omogenizare, intr-un recipient. Pentru ca ajunge de obicei pentru cateva utilizari, eu le-am amestecat intr-o cutiuta goala de crema. Pentru a stii cel mai bine cat din cele doua produse veti utiliza, puneti intai malaiul, iar apoi adaugati treptat uleiul de masline. Amestecul nu trebuie sa curga, deci atentie sa nu puneti prea mult ulei. Amestecati bine si aplicati pe fata fata si decolteu, prin miscari usoare circulare.
Tips: Eu folosesc aceasta masca pentru exfoliere cand fac dus, pentru ca porii sunt mai deschisi. NU frecati puternic, pentru a nu irita tenul. O aplicare corecta, se va face prin masaj. De asemenea, nu as recomanda masca pentru tenul sensibil, pentru care as recomanda varinate mai usoare, de genul cremelor si lotiunilor de gomaj.
Clatiti cu apa din abundenta.
La ce ajuta:
  • in primul rand exfoliaza eficient celulele moarte;
  • ingredientele sunt 100% naturale, deci nu riscati efecte adverse;
  • curata in profunzime;
  • si partea mea preferata : dispar punctele negre, vizibil.
Recomand sa o folositi de 2-3 ori pe saptamana, pentru rezultate de durata. E adevarat ca punctele negre dispar instant, dar reapar dupa cateva zile. Considerati-o un fel de tratament.
Daca ati folosit aceasta reteta sa-mi spuneti ce rezultate ati obtinut, daca nu, v-o recomand cu drag!

14 comments:

  1. si eu folosesc aceasta masca si e super!parerea mea sincera e ca tot mai bune sunt mastile,cremele,exfoliantele facute in casa! :))
    te pup

    ReplyDelete
  2. Asa e, doar ca unele presupun ingrediente care nu se gasesc chiar usor.

    ReplyDelete
  3. este super , eu adaug si 2-3 picaturi de diverse uleiuri ..lavanda ..portocala , cum am chef si cum mi se potrivesc la piele !

    ReplyDelete
  4. Ma gandeam si eu la varianta asta, Carmen, dar am zis sa nu incarc reteta, desi mi-ar fi placut sa-i dau o aroma deosebita!

    ReplyDelete
  5. Si eu o folosesc o data pe saptamana, dupa ce fac fac dus pentru ca, asa cum spuneai si tu, porii sunt deschisi iar efectul este maxim. Imi place mult de tot, imi lasa tenul catifelat si curat:)

    ReplyDelete
  6. Wow ,nici nu ma gandeam la un astfel de exfoliant ,staim de cel cu zat de cafea pt corp dar de fata nu...De obicei folosesc cele din comert:D mai comod

    ReplyDelete
  7. Deci chiar nu stiam de aceasta masca, o sa o folosesc si eu. In principal am probleme cu punctele negre pe nas :( pana acum am folosit ca exfoliant cafeaua.

    ReplyDelete
  8. Super! Chiar o sa o incerc si eu, o foloseam asa cu cafea :)

    ReplyDelete
  9. cred ca o sa incerc si cu uleiuri mmmmm

    ReplyDelete
  10. o sa o incerc si eu ..auzeam de exfoliante cu zat de cafea

    ReplyDelete
  11. si eu am incercat si chiar este un exfoliant natural foarte bun

    ReplyDelete
  12. uitam micile ponturi date de mamele noastre

    ReplyDelete
  13. descoperisem la un post tv o emisiune care te invata cum sa ti faci propriul demachiant, exfoliant, balsam de buze acasa

    ReplyDelete
  14. dar din pacate au scos postul din grila :(

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤