πŸ“§ Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

18 September 2012

Eveline: Cosmetice la 10 Ron (part 2)

V-am mai povestit de produsele Eveline, in cateva postari anterioare (aici). Ideea e ca poti gasi cosmetice de calitate si la preturi mai mici. In aceasta postare vreau sa va prezint un luciu de buze care poate rivaliza usor cu cele din categoria "pentru volum" cu cele din marci renumite.
Volume Lip Extreme, contine vitaminele A si E cat si factor de protectie solara. Face parte din categoria glossurilor care "irita" pentru a da volum buzelor. Asa ca, are acel efect racoritor, usor mentolat.

Eu am ales nuanta 502, un nude foarte placut si in folosesc de multe ori simplu sau ca un top coat. Efectul se observa imediat. Desigur, nu vorbim de un efect spectaculos de marire a volumului, dar totusi observabil.




Detalii despre produs, dar si alte produse Eveline, gasiti si pe site`ul oficial (aici). In comert il gasiti  la pretul de aproximativ 10 Ron, sau poate fi comandat de pe site.
Eu ma declar multumita de el si l-am folosit mai des decat ma asteptam. E genul sidefat deci poate fi folosit zilnic la orice fel de machiaj.  Are o aroma de bombonica, foarte placuta, este testat dermatologic si are un gramaj de 7ml.
Sa-mi spuneti daca ati incercat glossuri din aceasta gama si ce impresie v-au facut.