๐Ÿ“ง Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

22 January 2013

Vreti sa stiti care sunt secretele unui par sanatos? Kallos si Avon

In sezonul rece parul meu intampina doua mari probleme: ingrasarea excesiva si lipsa de volum, dar si varfurile care se inspica mult mai repede. Recent am descoperit doua produse care imi sunt de real ajutor:
  • Samponul Avon Advance Techniques pentru toate tipurile de par cu ulei de aragan m-a surprins in mod placut. In primul rand e foarte consistent, oarecum cremos, ca un produs 2 in 1(sampon si balsam), nu ingrasa parul, da volum, dar fara efectul de frizz. Daca obisnuiti sa folositi sampoane obisnuite din comert ( Head&Shoulders, Pantene, L`Oreal, Garnier etc), o sa descoperiti ca samponul Advance Techiques e pur si simplu altceva. In plus la acelasi pret ca si sapoanele obisnuite. Are 400 ml si e foarte concentrat, deci il veti folosi indelungat.
  •  Uleiurile de par de la Kallos nu sunt necunoscute mie, defapt le-am folosit de ani de zile, multumita de rezultate. Singurul lor neajuns, ca la orice ulei de par, desigur, e faptul ca incarca putin parul si da o senzatie neplacuta, uneori, aplicate in exces, va ingrasa prematur parul. Iata de ce am fost surprinsa sa descoper uleiul de par Kallos pentru varfuri uscate, care nu incarca deloc parul. Are 30 ml, dar e suficient avand in vedere ca se aplica doar pe varfuri. Eu l-am achizitionat din Auchean la pretul de 10 Ron, pe care si-l merita din plin.
Nu credeam ca o sa afirm prea curand ca un produs e pur si simplu incredibil de bun, dar de data aceasta Kallos m-a lasat fara obiectii. Uleiul se aplica pe parul umed sau uscat (eu il folosesc pe parul umed, inainte de a ma coafa), doar pe varfuri, masand usor. Se absoarbe perfect in par. Nu ingrasa firul de par si cel putin in prima zi de utilizare varfurile par perfecte, netezite, placute la atingere.
Daca de obicei varfurile mele stau zburlite si refuza sa se aseze cuminti, indiferent cat de mult insist, de data aceasta, au capatat un aspect natural, sanatos.  Pe deasupra, are un parfum incredibil de placut, desi poate putin cam puternic pe moment, dar depinde de gusturi aici. Eu ador parfumul lui, asa ca nu ma deranjeaza deloc. E cu siguranta unul din produsele pe care recomand sa le cumparati, in special daca aveti parul lung sau mediu si varfurile despicate va dau constant batai de cap.
Bineinteles ca nu am putut poza efectiv varfurile firelor de par ca sa vedeti diferenta, dar am pus cateva poze ca sa va faceti o idee:


No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ ๐Ÿ’— ๐Ÿ’™ ๐Ÿ’Ÿ ๐Ÿ’› ❤