📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 January 2013

Ochelarii Firmo

Despre Firmoo v-am mai povestit si cativa dintre voi ati castigat un cupon in luna decembrie. Acum sa va arat si comanda mea:
Modelul am observat ca nu mai este in prezent disponibil pe site, dar e oarecum asemanator cu acesta.  Ramele  cat si lentilele sunt foarte usoare, de calitate destul de buna. Nu ma asteptam la acest pret ca lentilele (cele standard) sa fie atat de bune ( din sticla organica, nu din sticla obisnuita).
Pentru ca am "probat" rama direct pe site, incarcand o poza, nu am avut nici o surpriza si rama arata exact ca in preview`ul de pe site. Acest lucru se face destul de usor, iar daca detineti un cont pe Firmoo, pozele incarcate vor ramane in contul vostru si puteti proba virtual toate modelele de ochelari. Programul e destul de bine facut, pentru ca aseaza ramele, in functie de distanta dintre pupile, in felul acesta, preview`ul e destul de fidel realitatii.

De asemenea am apreciat ca folosesc un serviciu de curierat pentru a trimite coletele si astfel am reusit sa evit un drum spre posta vamala, primind coletul direct la usa.
Mi se par foarte rezistenti ( pentru ca da, recunosc ca se intampla sa-mi mai arunc ochelarii in geanta cu toate celelalte cosmetice), prin faptul ca ramele sunt dintr-un material usor flexibil.
Singurul inconveniet e faptul ca partea care vine pe urechi e prea putin arcuita, in felul acesta fiind mai potriviti ca si ochelari de citit, decat de distanta. Dar la acest aspect, nu am fost eu atenta cand i-am ales. In rest, modelul a fost fix pe placul meu si sper sa fie readus pe stoc, ca sa va puteti si voi bucura de acest design clasic si totusi vesel.
La modul general eu sunt multumita si probabil ca pe viitor voi mai comanda de la ei.
Daca va intereseaza si pe voi sa faceti o comanda, atunci ar trebui sa stiti ca noii utilizatori care isi fac cont pe Firmoo beneficiaza de o pereche de ochelari gratis, platind doar costul de transport. Va puteti comanda perechea gratuita aici. De asemenea, ar trebui sa urmariti acest video care va explica cum puteti comanda perechea de ochelari gratuita, pas cu pas.
Daca nu sunteti interesati de ochelarii cu dioptrii, puteti alege si ochelari de soare, ochelari de protectie pentru calculator sau ochelari de vedere fara dioptrii.

Sunt curioasa cate dintre voi ati comandat pana acum de la Firmoo sau intentionati sa faceti o comanda?