📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 February 2017

OOTD: Blue for Rainy Days

For English, scroll down↓↓↓

Rămăsesem datoare cu încă vreo doua ținute, din comanda făcută pe Metisu.com.
Haina albastră, care e cea mai frumoasă nuanță de albastru, are blăniță la buzunare, dar acele părți sunt detașabile. Le-am lăsat în poze ca să le vedeți, dar probabil de acum o voi purta fără ele, pentru că, cu ele puse, haina pare prea de iarnă.
Și apropo de culoare, mai cumpărase o haină de pe Oasap parcă, în sperața că este această culoare. Din păcate, în poze părea exact această nuanță, însă în realitate era mult mai verde, chiar spre mint green.


La această haină mi s-a părut că ar veni bine pantalonii cu croială dreaptă comandați de pe Bornprix, care au un material foarte finuț, dar dacă mă gândesc bine, având în vedere că se mai lasă, materialul fiind ușor elastic, probabil că ar fi trebuit să optez pentru un număr mai mic.

Culoarea pantalonilor e foarte interesantă, un fel de roz perlat, care în anumită lumină par crem. Îmi place nuanța lor, însă același model îl veți găsi și pe roz, tot deschis, dar mai roz de atât.
Eu mi-am comandat același model și pe negru, pentru că mi-a plăcut croiala simplă.
Detalii despre prețuri, mărimi și link-uri, găsiți mai jos.

→English :

Remeber me telling you about the order I`ve made on Metisu.com? If not, check it out here.
I was teling you that I have also received this great blue coat, that I adore, it`s really gorgeous and fits me perfectly. For the link of the product, size and price, check it out below.

Outfit

Blue Coat: size L -https://goo.gl/q7tynJ
Pink Pants:  size 38- https://goo.gl/NLoNMu
Heels: size 37- Similar here https://goo.gl/ngSFqU
White blouse- size M- similar here: https://goo.gl/HurChE
Picures: Nikon D3100, obiectiv AF-S Nikkor 70-300mm 5,6G











Please follow me :



Vote my Looks:

33 comments:

  1. Foarte chic tinuta! Te prinde acest baby-blue! Si eu am unul asemanator ca model, insa pe alb. Sa -l porti cu placere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brunetele si roscatele arata spectacular in alb

      Delete
  2. Ador culoarea aceasta, imi place hainuta ta, sa o porti cu drag!

    ReplyDelete
  3. Great outfit. The coat is so beautiful.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  4. Foarte faina tinuta realizata de tine, ce nu-mi place este acel ,,puf,, de la buzunare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi-a placut, dar oricum, e bine ca e detasabil, pentru toate gusturile

      Delete
  5. pardesiul ca pardesiul imi place dar pantofii m-au dat pe spate sunt dementiali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt un model destul de vechi, dar stiam de pe atunci ca voi avea o obsesie pentru mint green si bleu

      Delete
  6. Nuanta de albastru e superba perfecta pentru primavara.

    ReplyDelete
  7. beautiful coat! looks sooo lovely! I've never heard about this shop and I definitely should check it!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I'm your newest follow via GFC, bloglovin and G+

    ReplyDelete
  8. Ce frumos e albastrul!
    Zilele trecute am gasit si eu un sacou foarte frumos albastru, dar avea un defect. Si acum plang dupa el, sper sa aduca unul perfect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea am vazut pe aceasta nuanta, ca si eu caut un sacou asa de ceva vreme

      Delete
  9. this pastel blue coat is wonderful!
    I really like how you styled it.
    so chic<3

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Ce draguta e blanita de la buzunare! Cred ca mi-as lua paltonasul numai pentru ea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut, e simpati si fara, dar ar fi fost destul de clasic fara ea

      Delete
  11. Woow ce faina e tainuta, imi place. Iar cu aceasta ocazie te-am si vazut virtual, ca nu stiu, nu am mai citit nici un articol de genul acesta pana acum.

    ReplyDelete
  12. Foarte misto nuanta paltonului.
    Pentru mine as fi preferat sa nu aibe puful acela la buzunar si sa aibe un guler putin mai mare, dar in rest e super.MAi ca vreau si eu unul :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puful e detasabil, gulerul e mai mic, asa e, dar eu cumva prefer asa, pentru ca de obicei il port cu fular si un guler mai mare ma cam incurca. Dar bine, ca totusi cumva merge si mai primavaratic, dar e destul de gros, merge purtat iarna lejer, chiar daca nu pare

      Delete
  13. Imi place nuanta aceasta de albastru, e foarte placuta.

    ReplyDelete
  14. Paltonasul este foarte trendy. Imi place mult pufuletul din dreptul buzunarelor. Si culoarea este interesanta. Iti vine bine

    ReplyDelete
  15. I love this colour's coat!
    xoxo Gina

    new post
    http://www.ginabeltrami.com

    ReplyDelete
  16. I like this so much!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  17. ce detalii frumoase cu blanita ai la buzunare! sa le porti sanatoasa. Culoarea hainei imi place doar sa ma uit la ea pentru ca mie mi se pare prea deschisa. Eu port culori mai inchise.

    ReplyDelete
  18. Love your look and that's such a fabulous coat.
    xoxo
    Liza
    Liza Corner | Instagram | Facebook

    ReplyDelete
  19. Nice Blog.Looking stylish in Blue coat and pink pants dress.Such a fabulous and Perfect Outfit.I like this Blog.Please try to Post Beautiful Sarees and Kurtas.

    https://www.unnatisilks.com/

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤