📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 February 2017

Review: Derma E Hydrating Night Creme cu Acid Hialuronic

Dacă nu ați citit ultimul review pentru crema antiseptica Derma E, îl puteți citi aici, unde veți găsi și câteva detalii despre brand, dacă nu ați auzit până acum de Derma E.

Crema hidratantă de noapte, asemeni tuturor produselor Derma E, este vegană, nu a fost testată pe animale, nu conține parabeni, sulfați, ulei mineral, lanolină, gluten sau organisme modificate genetic, ceea ce o face și potrivită tenului sensibil.


Crema cu acid hialuronic reduce ridurile prin hidratarea intensă pe care o oferă pe timpul nopții.


Ca o mică paranteză:
Am folosit-o împreună cu scrubul, pentru că am primit câteva mostre și m-am gândit că rezultatele vor fi mai bune pe un ten curat. Scrubul cu Microdermabrasion este absolut incredibil, de la mirosul citric, la textura care te lasă să utilizezi doar o cantitate mică și mai ales pentru faptul că poți controla cât de puternic este scrubul, prin intensitatea masajului. 
Mie mi-a plăcut chiar mai mult decât cel de la Ziaja, de care oricum este super mulțumită. Acesta e mai puternic, iar pentru tenul mixt, eu cred că este necesar un scrub puternic. Dacă doriți un efect mai blând, aplicați pe tenul cât mai umed. 
Tenul meu niciodată nu a arătat și nu s-a simțit mai curat, fiind perfect pregătit pentru crema de noapte.


Concluzii:


O formulă foarte lejeră, mai ales pentru o cremă de noapte. Se absoarbe repede și complet în piele, fără să fie necesar să insiști prea mult prin masaj.
Nu este necesar nici să folosești o cantitate mare, cât iei pe vârful degetelor este suficient pentru întreaga față pentru o utilizare.
Parfumul este subtil.
Ajută mult la diminuarea ridurilor de expresie, în special cele din jurul buzelor, unde o să vedeți rezultatele cele mai rapide.

Efecte principale observate de mine: ten mai luminos, efect anti rid, hidratare intensă, fără senzație de ten încărcat.

O recomand în special pentru tenul obosit și tern. Nu cauzează alergii și deci poate fi utilizată de persoanele cu tenul sensibil sau acneic.
Lista de ingrediente active cu multiple beneficii o găsiți aici.

Primele efecte le-am observat după câteva zile de la utilizare iar mie îmi plac mult produsele cu rezultate rapide.

Gramaj: 56 g.
Recomandată pentru tenul normal și uscat.













Please follow me :



Vote my Looks:

19 comments:

  1. Foarte frumoase pozele! Imi plac tare mult!
    Cat despre crema, da si mie imi palc cosmeticele cu efecte rapide, suntem femei, suntem nerabdatoare. Imi place cum ai descris-o, abia astept sa imi ajunga si mie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt ok si cele ale caror rezultate se vad mai tarziu, doar ca mereu am indoieli in privinta lor, pentru ca nu mai sunt sigura daca chiar au actionat sau a fost alt produs la mijloc.

      Delete
  2. si eu folosesc aceasta crema si sunt indragostita de ea,asa ca o recomand cu mare plcare!

    ReplyDelete
  3. eu am incercat de la DermaE crema cu ulei din arbore de ceai, mi-a placut foarte mult.

    ReplyDelete
  4. Ador aceasta gama de produse! Imi plac foarte mult si le recomand cu placere prietenelor mele.

    ReplyDelete
  5. Am si eu aceasta crema, dar nu m-am gandit ca ar fi atat de eficient impreuna cu scrubul. Mi-ai dat o idee geniala si cred ca am si eu aceste mostre de scrub. Pun in aplicare planul B :)

    ReplyDelete
  6. it sounds great!
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  7. Trebuie sa-mi cumpar si eu neaparat crema asta pentru ca e prea laudata ca sa nu fie buna si nu am mai folosit demult o crema de noapte.

    ReplyDelete
  8. Am incercat-o si eu, iar rezultatul a fost o piele superhidratata.

    ReplyDelete
  9. Am tot citit despre ea, dar pana acum nu am avut ocazia sa o folosesc.

    ReplyDelete
  10. Eu am incercat scrub-ul si mi place foarte mult.

    ReplyDelete
  11. Nu am incercat aceasta crema pana acum, dar imi plac foarte mult pozele.

    ReplyDelete
  12. Looks like a great product, thanks for sharing!:)

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
  13. Faine pozele tale! Superbe.

    Tot incerc sa testez aceasta crema, dar fara sanse. :-) E tare in voga aceasta derma e printre bloggerite.

    ReplyDelete
  14. N-am folosit produsele de la Derma.
    Frumoase poze. Cat are camera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este Nikon D3100 cu obiectivul original cu care vine.

      Delete
  15. Am încercat și eu sa testez aceasta crema...Momentan aștept....Pozele sunt foarte frumoase!

    ReplyDelete
  16. This style is so cute! Going to try and do it on my own x! I love it xx! If you will like to have something to look, I think you will like see more from here.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤