📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 December 2014

Idei de cadouri- Pentru Femei

Au mai ramas 5 zile pana la Craciun si 5 zile pentru cumparaturile de pe ultima suta de metri.
Si daca nu ati reusit sa va decideti pana acum, iata si o mica lista de cadouri pentru femei, de data aceasta. In acest articol, gasiti cateva sugestii de cadouri pentru copii.

1. Cadouri personalizate


Nu sunt cel mai mare fan din lume al cadourilor personalizate, dar trebuie sa recunosc ca unele sunt chiar dragute si pot fi si inventive, rezultand un cadou minunat pentru cineva drag. Eu am ales anul acesta, pe langa alte cadouri, un termos de cafea pentru fratele meu. Pe site-ul SnapMade poti sa iti personalizezi singur, cum vrei tu, online obiectele alese si apoi dai comanda. Mie mi-a placut mai mult asa, pentru ca, de cate ori am ales cate un cadou personalizat, prin oras, nu prea imi iesea chiar cum vroiam eu. Aici au si o gama foarte mare de produse care pot fi personalizate, cum ar covorase de intrare sau accesorii pentru animale si mi-a placut faptul ca programul (unde personalizezi tu singur) e simplu, dar suficient de complex, incat sa cuprinda mai multe poze suprapuse, text scris, decoruri, sabloane etc. Iar daca ati mai editat poze, sau macar ati creat un colaj online, nu o sa vi se pare munca prea grea. Toate produsele mi s-au parut foarte ieftine, in schimb au un cost de transport marisor de vreo $13. Dar, cam cu $30 in total, puteti face un cadou tare dragut.

Cand o sa-mi ajunga produsele alese de mine, o sa vi le arat si voua, sa-mi spuneti cat de creativa sunt ! :)

2. Bijuterii

Nu exista femei care sa nu iubeasca bijuteriile. Puteti alege si bijuterii tematice, cum ar fi coliere cu pandantive in forma de fulg, dar despre asta am scris deja un articol aici.


3. Cosmetice

Da, noi iubim cosmeticele. Acum puteti gasi multe pachete cadou, care vin si cu diverse bonusuri, pe langa pretul avantajos. Am scris in acest articol si acest articol cateva idei. Alte idei deosebite sunt coemticele naturale cu tematica de iarna:

4. Articole de imbracaminte de iarna

Eu am gasit o multime idei simpatice foc de imbracaminte de iarna si imediat m-am gandit ca ar fi o idee super de cadou:

Sau hainute de iarna, care pentru mine sunt cele mai dragute si singurul motiv pentru care chiar astept iarna cu entuziasm:

Sau pur si simplu modele de pulovere la moda:

Deci, voi ce cadouri faceti?
Promotia actuala pe SheInside este aceasta:

New Arrivals

BUY 1 GET 1 50% OFF

Scarves 40% OFF

LAST One Week

Date:DEC/18-DEC/25


Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. superbe alegerile tale,iar promotia de pe SheInside e chiar tentanta!

    ReplyDelete
  2. I love this selction!
    I m a big fan of mugs &cups.
    Wish you fab weekend, Merry Christmas an a Happy New Year!

    ReplyDelete
  3. Tot cam ceva de genul , fac si eu , cosmetice , imbracaminte , am incercat sa tin cont si de necesitatile fiecaruia .

    ReplyDelete
  4. Pai...hainute, produse de ingrijire, produse specifice: caciula, ciorapei colorate cu Mos Craciun...dastea! :)

    ReplyDelete
  5. care femeie nu ar aprecia un cadou? fie el si mic :)
    o parte le`am si dat deja :) mai urmeaza partea a doua :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤