📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 December 2014

Idei de cadouri- Pentru Copii

Romanian Only

Deja numaram zilele pana la Craciun, asa ca m-am gandit sa scriu cateva articole cu sugestii de cadouri, care va pot ajuta.
Si bineinteles, in primul rand ne gandim la copii. Ei vor primi cu siguranta cele mai multe cadouri, pentru ca ei au fost cei mai cuminti.

Iata lista mea de sugestii:

1. Animale de plus

Si copii si oamenii mari au o slabaciune pentru animalele de plus-dragute si pufase.





2. Figurine cu eroii preferati



3. Masinute si papusi

Copii devin foarte usor atasati de jucarii. Chiar si eu inca mai pastrez papusa Barbie din copilarie (aproape intacta):

4. Casute (de poveste)

Daca spatiul casei si bugetul va permite, eu as spune ca un cadou absolut superb pentru un copil ar fi o casuta, care va fi propriul spatiu de joaca si un refugiu catre o lume imaginara.
O alta idee mai ieftina poate fi un mini cort pentru copii.



5. Jocurile Educative

Jocurile educative pot fi un cadou excelent pentru copii, in special pentru prescolari, care astfel, pot sa se pregateasca, in timp ce se distreaza. Poti alege intre puzzeluri, jocuri interactive, jocuri cu tematice sau chiar jocuri de colorat.
In copilarie imi placea foarte mult un joc de hipodrom si monopoly, ambele jocuri care iti dezvolta atentia si te invata lucruri noi. 
Totusi, cel mai mult mi-au placut revistele de colorat. Si cred ca in general, fetitele inca sunt atrase de desen si culori. Daca variantele clasice nu mai sunt de actualitate, exista o gramada de jocuri educative online, multe chiar si gratuite, iar copii vor fi multumiti pentru ca se distreaza (si nici nu realizeaza ca invata) iar parintii vor fi incantati sa participe alaturi de micuti la aceste jocuri educative.


6. Sa nu uitam de dulciuri!

Ei bine, de sarbatori, toata lumea are voie sa uite de reguli! Noi uitam de diete, iar copii se bucura de bunatati din plin! Asa ca nu uitati sa puneti si cateva bunatati sub brad impreuna  cu traditionalele portocale :)




Please follow me :



Vote my Looks:

7 comments:

  1. frumoase ideile de cadouri...casutele sunt de vis, :) pacat ca nu imi permite bugetul pt minunatiile acestea,sper ca picii mei sa fie multumiti si cu mai putine lucruri materiale si mai multa dragoste parinteasca!

    ReplyDelete
  2. Fantastic gift ideas for our lovely children.
    I m allready to big to play with Barbies, but I can t forget the wonderful moments I had playing with for hours when I was a little girl..
    ha ve a nice day!

    ReplyDelete
  3. si eu sunt innebunita dupa plusuri chiar daca am 33 de ani :) sufletul imi este inca tanar :*

    ReplyDelete
  4. Și eu am o slăbiciune pentru jucăriile din pluș, mai ales pentru cele din animații. ^^ Chiar mă gândeam să-mi iau un Olaf de pe Ebay. :D

    ReplyDelete
  5. Well...pana si mie imi plac jucariile de plus :D
    Sa nu mai vorbim de dulciuri ;))

    ReplyDelete
  6. Nisa jucariilor pentru copii s-a dezvoltat foarte mult, este o adevarata industrie, jucariile de plus imi plac si mie!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤