📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

04 December 2014

Idei de cadouri de la Dove

Daca ati inceput sa va ganditi la cadourile pe care trebuie sa le faceti de sarbatori, cred ca ati observat deja ca au aparut prin magazine si chiar supermarketuri seturi cadouri la preturi economice.
Avantajul e ca vin deja frumos ambalate si eventual cu cate un accesoriu gratuit. Preturile sunt chiar avantajoase, asa ca merita sa profitati, mai ales daca sunt produse pe care le folositi in mod normal.
Eu am primit de la Dove un set superb de ingrijire, iar mai jos aveti cateva dintre seturile cadou disponibile acum:






Seturile le puteti gasi aici.
Eu m-am simtit inspirat sa cumpar si cele top 3 sapunuri preferate de la Dove.




Si aici vedeti toate produsele Dove pe care le folosesc in prezent.

Din setul primit, preferatul meu este samponul care mi-a facut parul sa se ingrase mult mai greu, plus ca e mai matasos si disciplinat.


Gama cu lapte de cocos si petale de iasomie miroase fantastic!




Seturi cadou:

Pret: 19,54 lei

Preturi: 44,56/ 26,90/ 20,16 / 20,16

Pret: 29,43


Preturi: 13,99/ 13,99/ 24,99


Preturi: 31/ 23,89/ 43,46/ 23,89 lei

 Preturi: de la 17,46 pana la 68,49 lei
Ati vazut ceva care v-a incantat?





Pupici!


Please follow me :



Vote my Looks:

5 comments:

  1. In afara de faptul ca sunt produse bune , si eu ma impac bine cu Dove , intr-adevar sunt ambalate si foarte dragutz . Va fi una din optiunile mele ptr un cadou .

    ReplyDelete
  2. Thank you for this beautifulreview!
    I love this brand.Dove is laways presnet in my bathroom but also in mybedroom;
    personnally ,I d love to receive Dove products for Christmas.
    Why not?it s an intelligent and wise present.And it smells fantastic!
    Have a great weekend my dear!

    ReplyDelete
  3. ce minunatii!! <3
    chiar sunt produse fff bune!!!

    ReplyDelete
  4. sunt minunate produsele Dove,imi place mult stickul tau! toate seturile sunt interesante,cam greu de ales unul pt mine...pentru cei dragi cu siguranta ma hotarasc mai usor!

    ReplyDelete
  5. Cu siguranță o să cumpăr cel puțin un set Dove anul acesta, fie pentru cadouri sau chiar pentru mine. :D

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤