📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

15 February 2012

Cum sa scapi de brunet din par

Pentru ca am vazut ca multe fete au aceasta problema, m-am decis sa va ofer cate sfaturi din experienta mea. Eu m-am vopsit bruneta prima oara acum 2 ani de zile si nu am regretat decizia. Cum parul meu inainte de asta trecuse prin multe nuante de blond si roscat, firul de par se subtiase atat de rau, incat era necesar sa apelez la o nuanta inchisa. Recunosc ca, in perioada cand am fost vospsita brunet, parul meu a avut ocazia sa se regenereze. Asa cum stiti, in cazul unui fir subtire, cu tendinta de a se rupe usor sau de a se inspica, e recomandata o vopsea inchisa, care nu decoloreaza. Aceasta va actiona ca un stat protector si va face firul de par mult mai puternic. Dar dupa  doi ani de zile, m-am plictisit de aceeasi culoare si mi-am dorit pur si simplu altceva.
Cum deja stiam cat este de dificil sa scapi de vopseaua bruneta din par, iar varianta oxigenat si apoi vopsit, are rezultate dezastruase, am ales alta varianta, care a functionat, fara sa-mi afecteze firul de par prea mult. IN privinta persoanelor care cred ca e o idee buna sa incerce sa se oxigeneze ca sa scape de brunet, as vrea sa dau un sfat: nu faceti asta! IN primul rand, la radacini (mai mult ca sigur sunt radacini unde e deja culoare naturala) va oxigena foarte puternic si va veti alege cu un fel de galben puf de pui! Apoi, pe parul deja vopsit brunet, daca aveti noroc, va iesi cel mult un portocaliu spre roscat, absolut groaznic. Nu mai zic cat de afectat va fi firul de par! Daca nu stiati, pudra decoloranta, nu afecteaza mereu firul de par imediat, asa ca, daca va bucurati observand suvitele voastre intacte, va anunt ca peste 3 luni, s-ar putea sa vi se rupa firul de par de la jumatate. In final, e imposibil sa gasiti o vopsea care cumva, sa reuseasca sa omogenizeze cele cateva nuante pe care o sa le aveti in par(adica de la alb-galben de pui, pana la nuantele de portocaliu-roscat).
Sigur ca stiu, ca nimeni nu are rabdare cateva luni, poate o jumatate de an (nu la toata lumea creste parul atat de repede) si poate nici nu vreti sa va tundeti ca sa puteti sa ajungeti la o culoare mai deschisa, sau apropiata de satenul natural.
Sa va spun ce am facut eu: m-am decis pentru niste suvite. Desigur, ca sa nu ma risc prea mult, am apelat la un salon. Am optat pentru suvite foarte fine si foarte deschise (stiind ca maximul rezultat pe care  il pot obtine, prin oxigenare e  un caramel, dar vroiam sa ma asigur ca vor volosi un oxigenanat destul de puternic). Suvitele, fiind atat de subtiri, practic nu vor arata ca niste suvite, ci se vor pierde prin par. rezultand un fel de ciocalatiu, in stilul Beyonce.

Asta ca sa puteti supravietui macar o luna doua, pana veti reusit sa va vopsiti cu culoarea pe care o doriti, daca nu vreti  sa reveniti la culoarea naturala! Ei bine, cum asta se intampla asta vara si eram si putin bronzata, culoarea rezultata mi-a placut enorm: clar era o schimbare, fara ca firul de par fie afectat prea mult, fara culori suspecte in parul meu!
In plus de asta, la viitoarea vopsire, indiferent ce nuanta alegeti, (asteptati macar o luna) culoarea va iesi putin mai deschisa pe o parte din suvite si va lasa o impresie placuta, de reflexe! Mai mult ca sigur o sa va placa!
Sper ca v-am fost de ajutor!

Update: Am reusit sa gasesc doua poze inainte si dupa suvite:
 Cam asa a aratat trecerea mea de la brunet la o nuanta mai deschisa prin suvitele acelea foarte subtiri si foarte multe, exact cum v-am sfatuit! Chiar daca a doua poza nu e foarte clara, se observa totusi ca nuanta e semnificativ mai deschisa!

7 comments:

  1. poze cu tine nu ne arati ;;) ? 

    ReplyDelete
  2.  cateva poze sunt cand m-am vopsit cu palette, in postari! O sa caut sa vad daca am ceva cu primele suvite, dar oricum aparatul meu de fotografiat nu ma ajuta prea mult:(

    ReplyDelete
  3. exact asa am procedat si eu , fiind bruneta de fel ...am mult par alb si ma plictisisem ca la 2 saptamani sa-l vopsesc...acum este un caramel...

    ReplyDelete
  4. am trecut si eu printr o astfel de experienta, a fost un dezastru

    ReplyDelete
  5. stiu ca doar cu decolorant se poate scapa de brunet

    ReplyDelete
  6. Eu cu Color off am deschis parul, este un decolorant rusesc fara amoniac, nu mi- a ars deloc parul .Dar decoloreaza doar parul vopsit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne poți spune cum se numește... Se găsește si la noi?

      Delete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤