📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

14 May 2013

Vreau pantofi cu personalitate!

Nu stiu daca v-am spus vreodata, dar pe la 17 ani obisnuiam sa port cei mai inalti, cei mai cucuiati si cei mai colarati pantofi din univers.
Era asa de usor sa transform o tinuta obisnuita de altfel, in ceva de mare efect cu colectia mea vasta de pantofi speciali. Stiu ca multi oameni spun ca felul cum te imbraci spune multe despre personalitatea ta, te caracterizeaza si te tradeaza. Ei bine, pentru mine, marca mea personala erau pantofii.
Treptat, am inceput sa schimb pantofiorii cu toc cu balerinii, si cizmele inalte, cu saboti, optand pentru confort si libertatea de miscare in defavoarea efectului "waw".
Iar daca inainte culorile pantofilor mei erau roz, fuchsia, turquoise, rosii, bleu, galbeni, etc, in prezent, sunt mai mult monocromatici, de cele mai multe ori, albi, negri sau bleumarin.

Dar, din cand in cand, mi se face dor de pantofi, de acei pantofi cu personalitate...



Si de la o vreme imi fac cu ochiul si perechie de pantofi cu tinte:




Iar despre botine, mereu imi vor fi dragi si cele elegante, cu toc, cu platforma dar si cele cuminti, cu talpa joasa, sau toc mic:






Asa ca, din cand in cand, macar la o ocazie, ma intorc iar cu drag catre modelele de efect pe care le indrageam acum cativa ani.
Dar cu timpul ni se mai schimba si preferintele si stilul de viata, iar acest lucru se reflecta direct in vestimentatia noastra.
Ce fel de incaltaminte obisnuiati sa purtati acum 10 ani si ce purtati acum? S-au schimbat in vreun fel gusturile voastre?

6 comments:

  1. Sincer nu zic acum 10 ani dar oricum acum vreo 5-6 ani preferam mereu tinute cat mai sport, sa ma simt eu comod, adevarul e ca am fost plinuta de cand ma stiu, chiar probleme cu greutatea, acum am reusit sa slabesc destul de mult si incet incet incerc sa adopt tinute mai feminine si chiar ma simt placut in ele, problema e alta...imi plac mult pantofii doar ca mi se pare dificil de mers pe ei mai ales pt ca nu sunt inca obisnuita, vreun truc ceva care sa ma ajute sa merg bine si sa nu arat ca un clovn :)) ? ma poti ajuta? :) App foarte draguti papuceii de mai sus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca sa te obisnuiesti, incepe cu pantofi de inaltime medie, dar stil platforma, sau macar care au talpa mai groasa(sub talpa) si toc. Aceste modele sunt in general foarte comode. In plus, cu timpul te poti obisnui sa mergi si pe cei cu toc cui, daca o iei treptat.
      Eu la inceput obisnuiam sa-i mai port prin casa, cu o carte mare pe cap (stii tu, ideea era sa mergi tinand cartea in echilibru pe cap), asa te inveti sa mergi gratios :p Si m-a ajutat atunci trucul acesta

      Delete
    2. Iti multumesc pentru raspuns! :)

      Delete
  2. Cand eram la liceu si eu optam pentru toate nebuniile cu toc..in facultate mergeam mult pe jos si nu imi permiteam sa merg cu tocuri foarte inalte intreaga zi, iar acum, de cand sunt mamica am renuntat complet la ele. Aleg balerini si sandale cu talpa joasa pentru vara.
    Modelele de pe site sunt foarte frumoase.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa mi s-a intamplat si mie, in facultate mergeam destul de mult pe jos si tot atunci am renuntat la incaltamintea cu toc. Si m-am obisnuit asa. Totusi din cand in cand mi-ar mai placea sa ma simt in largul meu pe o pereche de stiletto

      Delete
  3. cand era in liceu purtam mai des tocuri, dar acum doar la ocazii, in rest adidasii sunt preferatii mei

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤