📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 January 2013

Frumusetea din jurul tau



Cat de important considerati ca este aspectul spatiului in care locuiti?
Inca de pe acum 15-20 de ani, rasfoiam catalogul Nekermann si visam la paturile supra-etajate pentru camera copiilor si la bucatariile vesel colorate, concepte destul de straine pentru locuintele din Romania. In timp, mi-am pastrat pasiunea peste mobilierul modern si designul interior. Si cum desigur, piata ne ofera modele din ce in ce mai atragatoare, aspectul locuintei e intr-un proces continuu de imbunatatire.

Asa ca, chiar daca nu va mutati la casa noua, cu siguranta va doriti sa fiti la zi cu cele mai frumoase modele de mobilier de pe piata.
Astazi va prezint preferatele mele din ultima vreme.
Sa incepem cu cateva modele mobila sufragerie:
Pentru cei care locuiesc la bloc, mereu se pune problema spatiului disponibil. Iar din punctul meu de vedere, biblioteca e un "must have" pentru camera de zi. Si desi prefer modelele simple, monocromatice, luminoase, ma atrag intr-o mare masura si culorile vii, intense.
Si pentru ca suntem fete, petrecem destul de mult timp la bucatarie, alaturi de prietene si vecine la o cafea si o gustare mica. Asa ca mobilierul de bucatarie reprezinta urmatorul meu interes. Pentru mine, bucataria nu trebuie sa fie doar un spatiu functional, ci si un mic colt de relaxare, unde in fiecare dimineata servesc cafeaua si citesc mailurile (de la voi :p). Prefer sa fiu inconjurata de culori vesele, care sa-mi aduca buna dispozitie, preferand designul creativ, doar usor clasic si simplu.


Daca trebuie sa lucrati cu un spatiu limitat, ati observat ca cea mai buna varianta e sa optati pentru un corp de gatit (multifunctional), iar restul spatiului sa fie utilizat ca si colt de relaxare, locul unde se reuneste familia, sau, asa cum spuneam, locul unde iti inviti prietenele la o cafea si o  gustare. Spatiul trebuie sa fie intim, placut, vesel si multifunctional.