De ce sunt parfumurile originale, atat de scumpe?
Pretul unui parfum original, de inalta calitate, comercializat in magazine, se calculeaza astfel:    
- 10% - aroma (acesta este pretul producatorului pentrut aroma, in cazul nostru Argeville)
- 20% - ambalajul (marcile comerciale incearca sa se impuna pe piata prin tot felul de metode. Una dintre ele este un ambalaj cat se poate de atragator. O investitie care tine de design si care bineinteles trebuie recuperata)
- 20% - numele si marca comerciala
- 40% - publicitatea (spoturile publicitare, revistele, TV, VIPurile si starurile care promoveaza parfumul,campanii publicitare spectaculoase odata cu lansarea parfumului )
- 10% - cheltuieli de transport, depozitare.
 La toate acestea mai intervine si ADAOSUL COMERCIAL, minim de 100%  (Dealerii autorizati ai marcilor comerciale sunt obligati sa impuna  anumite conditii magazinului. El trebuie sa se afle intr-un loc  prestigios al orasului, intr-un spatiu bine amenajat...lumina trebuie sa  aiba o anumita intensitate, caldura adecvata. Vanzatorii sustin un curs  de instruire si periodic sunt perfectionati.
Stiati ca?... Parfumul Clive Christian's Imperial Majesty este cel mai scump parfum din lume, avand un pret de 215.000 $. 
Parfumul Clive Christian se produce la comanda speciala si    vine intr-un flacon cu rama de aur si vestitul diamant de cinci carate, montat    pe sticluta.     
Creatorul, Clive Christian, nu ascunde faptul ca la baza    acestui parfum stau doua sute de ingrediente printre care: ylang ylang, ananas, pruna, mirabelle (un sortiment deosebit de    prune galbene), piersici albe, trandafir, iasomie, orris, garoafa rosie, balsam    benjoin, seminte tonka plus cea mai extravaganta aroma    folosita de Clive Christian pana in prezent, si anume, vanilia tahitiana. 
Ce parere aveti? 
 
  
 