📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

19 June 2017

Prima comandă de pe HNI cosmetice.ro


A
stăzi vă povestesc despre prima comandă de pe magazinul online HNI cosmetice.ro- un magazin unde puteți găsi produse de makeup, unghii, îngrijire și epilare, pentru păr, dar și produse de uz profesional, destinate saloanelor.
Eu am ales câteva produse Pierre Rene: creionul de ochi nuanța 01, corectorul anti- roșeață din gama Medic și o ojă semipermanentă, într-o nuanță plăcută- numarul 24- Light Orchid.


De câteva luni am trecut la oja semipermanentă, pentru că oja cu gel îmi deteriora destul de mult unghiile, motiv pentru care nu puteam să renunț la ea. Însă, cum am unghiile foarte subțiri, oja obișnuită îmi rezistă atât de puțin, încât nici nu se merită efortul.
Așa că, am decis că soluția perfectă de compromis este oja semipermanentă. Și nu regret deloc decizia. Nu numai că nu mi-a deteriorat deloc unghiile, dar chiar am senzația că le ajută să crească mai frumos și mai tari.
În plus am descoperit că e foarte ușor de dat jos și rezistă fix cât trebuie.

Dar, cu mai multe detalii și câteva trucuri pe care le-am descoperit, voi reveni într-un articol special dedicat.

Acum vă voi spune însă câteva cuvinte despre oja semipermanentă Pierre Rene:

Când vine vorba să alegem o ojă semipermanentă e mai bine să alegem ceva de calitate. Pentru că, spre deosebire de oja cu gel, ea nu numai că nu deteriorează unghia, dar o poate și îngriji și hrăni.

Oja semipermanentă Pierre Rene are 11 ml, e rezistentă și are o structură lucioasă și plăcută.


Creionul de ochi Pierre Rene 

Pentru machiajul de zi de zi, eu folosesc doar câteva produse, dintre care nu lipsește rimelul și creionul. Ocazional, înlocuiesc creionul cu tușul de ochi, pentru că, majoritatea creioanelor nu oferă rezistența sau precizia dorită.
Însă acest creion mi s-a părut și foarte pigmentat și suficient de rezistent, încât să poată înlocui un tușul.

Corector anti-roșeață

Corectorul anti- roșeață este dedicat problemelor pielii cum ar fi cuperoza, însă eu îl folosesc atât pentru a ascunde coșurile cât și pistruii, înainte de a aplica fondul de ten. Este excepțional de eficient, oferind o acoperire puternică.

În perioada 9-31 iunie puteți beneficia și de o reducere de 15% la comenzile de peste 350 lei din categoriile Păr și Styling Păr, iar la comenzile de peste 150 lei, transportul este gratuit.

Produse folosite:


Corector Medic: https://goo.gl/3kvafN
Creion Pierre Rene : https://goo.gl/ETbvte
Oja semipermanentă 24- Light Orchid: https://goo.gl/Tg7Ru1
















Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

12 comments:

  1. Nu stiam de site-ul asta, sa le folosesti cu drag, acum intru si eu sa ma uit :)

    ReplyDelete
  2. Este prima oară când aud de acest site. Oja semipermanentă mi-a făcut cu ochiul, îmi place mult culoarea, dacă e cea de pe bulinuță.

    ReplyDelete
  3. Super! Nu stiam de acest brand. Sa le folosesti cu drag si... imi plac super mult pozele!

    ReplyDelete
  4. Eu am auzit de site dar nu am comandat nimic de la ei pana acum. Creionul ma tenteaza si pe mine.

    ReplyDelete
  5. Nu am auzit de aceasta marca. PE vremuri imi faceam si eu manichiura semipermanenta, de la unt imp am renuntat.

    ReplyDelete
  6. Nu prea comand produse cosmetice online. Imi cumpar o data sau de ori pe an si gata.
    Foarte frumaose pozele, imi plac mult!

    ReplyDelete
  7. chiar astept cu interes pareri referitoare la oja semipermanenta!

    ReplyDelete
  8. Nu stiu unde gasesti tu aceste site-uri, dar sincer zici ca descoperi mici comori ascunde de oamenii obisnuiti. Sa le folosesti cu drag!

    ReplyDelete
  9. Eu as cumpara tot ce mi-ai propune tu si asta din cauza pozelor pastelate.

    ReplyDelete
  10. Interesante aceste produse. Nu am folosit nimic de la ei si nici nu stiam prea multe despre produsele lor

    ReplyDelete
  11. Nu am auzit de aceste produse.Multumim de prezentare!

    ReplyDelete
  12. A great post, I do like the look of that nail varnish :)

    Laura xo
    www.shehearts.net

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤