📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

17 May 2017

NOTD: Just white + review SUNUV Smart Lamp


For Ro Version, Scroll Down

S
o this is my first time trying the LED Nail Lamp, which is a better and faster version of the old UV lamp.
For this white easy to do gel nails, I used the SUNUV SUN6 Smart Lamp from this amazing Aliexpress shop named SUNUV.
The main differences between UV lamps and LED lamps are: LED lamps only require 30 seconds to dry your gel, they are more eco friendly and use less energy and the bulbs don`t need to be changed.

This particular lamp also has some great features, as double speed, smart sensor, and works on UV gel, LED gel, hard gel extensions and builders.
I was really taken with the smart sensor and with the fact that this lamp is truly easy to use.
Just scroll down to see the link of this SUNUV lamp and some more photos of it, as many photos of my first nail manicure using it!


Ro:

Când a fost nebunia cu unghii cu gel, cu ani în urmă, mi-am cumpărat și eu practic prima lampă pe care am găsit-o. Nu știam ce caracteristici trebuie sa aibă și defapt, nici cum se folosește.
Astfel că, prima lampă avea un singur tub neon și un singur buton și, practic, n-am idee cât timp avea nevoie ca să usuce cum trebuie oja cu gel, dar după testele mele, 30 minute (!!!) nu au fost deloc suficiente.
Deși un timp m-am tot chinuit cu ea, crezând că de vină sunt ojele cu gel, după ce am testat câteva branduri diferite, am ajuns la concluzia că problemă era la lampă.
Următoarea lampă a fost comandată din magazinul EpilatPro, iar părerea mea o găsiți aici. Evident, cele 4 tuburi de neon au făcut toată diferența, pentru că, în sfârșit, am reușit să obțin rezultatele așteptate.

Însă ceea ce poate mulți nu știu, este faptul că există diferențe între o lampă UV și cea cu LED.

Practic, lampa cu LED reprezintă etapa următoare în materie de manichiură.

Deși mai scumpe, în comparație cu cele UV, lămpile LED, necesită doar 30 de secunde de acțiune, consumă mult mai puțin curent, ledurile nu trebuiesc schimbate niciodată, însă trebuie să fiți atenți pentru că, lampa cu LED funcționează doar cu ojele special formulate pentru LED, în timp ce lampa UV, funcționează și cu ojele pentru UV și  cu cele pentru LED.

Cea pe care am folosit-o pentru prima data la această manichiură, este prima mea lampă LED, și trebuie să recunosc, că am fost imediat impresionată de toate caracteristicile impresionante pe care le are. De exemplu, lampa se aprinde automat atunci când atingi partea metalica din interior. O poți programa la diverse viteze și perioade de acțiune, iar design`ul său o face simplu de folosit și de depozitat.
Deși este destul de mică ca dimensiune, este exact cât trebuie și pentru a executa manichiură, dar și pedichiură. Fundul metalic este detașabil și o puteți folosi lejer pe orice suprafață.

Noroc că a venit cu o cărticică de instrucțiuni, pentru că altfel, nu aș fi dedus toate funcțiile ei.

Știu că se zice că lampa nu are nici un fel de influență în ceea ce privește durata rezistenței manichiurii, însă din experiența mea, aș spune că nu e deloc chiar așa.

Lampa o găsiți pe Aliexpress, iar coletul vine din Estonia (unde au depozitul), deci foarte probabil să ajungă la poșta normală, însă încercați să cereți să o declare la o valoare cât mai mică, pentru că altfel, sunt șanse mari să ajungă la poșta vamală, cum mi s-a întâmplat mie. N-am idee de ce.

Shop here


Nail LED Lamp: HERE

White Nail Polish: here, but there is a cheaper version at $1.99 here.
Rose lights: here











................................................................................................................................................................

Please follow me :



Vote my Looks:
Lookbook    Cichisimo     Chictopia 

16 comments:

  1. Ce poze frumoase! Aceasta lampa arata foarte bine si in varianta pe alb. Eu o am pe negru. Face toti banii. O recomand :*

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos, unghiile albe sunt mereu elegante :)

    ReplyDelete
  3. nu stiam ca-s doua feluri de lampi si de oje... uite-asa mai aflu cate ceva nou! nu-s fana a manichiurii cu gel, prefer sa imi refac modelul la cateva zile. am avut gel la nunta si abia am asteptat sa-l dau jos. totusi, trebuie sa spun ca arata tare fain oja alba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, e greu tare sa le dai jos, insa imi place cat sunt de rezistente. Mie, din pacate, oja normala imi rezista 1-2 zile maxim, pentru am ungiile foarte moi :(

      Delete
  4. nu cred ca as avea rabdare si nici indemanare sa-mi fac singura unghiute cu gel! mi-ar placea!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La inceput mi-a fost si mie foarte greu, dar acum nu mi se mai pare chiar asa mare efort.

      Delete
  5. Cat de frumos arata unghiile tale. A fost o perioada cand am purtat si eu foarte mult timp unghii albe mate, acum ca vine vara, mi-ai facut pofta de unghii albe.Nu am o lampa dar... ma descurc asa sau poate voi merge la un salon.

    ReplyDelete
  6. Imi place forma unghiilor si pe alb arata fain. Eu nu as reusi sa fac asa ceva.

    ReplyDelete
  7. Lampa e foarte frumoasa si unghiile la fel. Vezi ca unele oje sunt cu fixare. Daca ti se pare ca nu s-au uscat pune pe o discheta spirt si da pe unghii. Ce am patit si eu...am crezut ca nu e buna lampa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macar trucul acesta l-am vazut la salon. Dar asa e, mai sunt cateva trucuri, pe care le prinzi pe parcurs

      Delete
  8. Merg de ani de zile la salon pentru manichiura. Imi place ca acolo rezolv problema pentru 4 saptamani, nu as mai avea rabdare si timp sa fac asta acasa.

    ReplyDelete
  9. Am o prietena buna care pune unghii cu gel asa ca o sa-i arat neaparat minunatia asta.

    ReplyDelete
  10. Eu de ceva timp imi fac unghiile cu oja semi permanenta si folosesc lampa. Nu stiam ca sunt UV sau cu LED, dar am aflat lucruri noi cu ocazia asta
    Ti-a iesit frumos manichiura si se vede frumos acel alb

    ReplyDelete
  11. la acest capitol sunt zero :))) Nu am incercat pana acum unghii cu gel, dar poate cine stie in viitor :)

    ReplyDelete
  12. Cu siguranta doamnele si domnisoarele vor fi incantate de aceasta lampa.

    ReplyDelete
  13. Si eu am avut parte de experiente cuidate cu prima mea lampa, asa ca am lasat-o balta cu unghiile cu gel!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤