📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

28 November 2016

Cum decorăm de Crăciun?


Cumva nu mă îndoiesc că deja vă stă gândul la sărbătorile de Crăciun. În online deja ne uitam la poze cu rețete delicioase, iar magazinele ne asaltează cu mii de decorațiuni care de care mai frumoase.
Parcă de multă vreme, chiar și eu, nu am mai fost așa de entuzismată de venirea sărbătorilor și deja am scos cutiile cu decorații și îmi fac planuri mental legate de felul în care voi decora anul acesta casa.

Ce e drept, sărbătorile se dovedesc de la an la an mai scumpe, iar decoratul casei când ai un buget fix, e din ce în ce mai dificil.
Așa că azi m-am gândit să vă propun niște idei pentru a vă transpune locuița în spiritul Crăciunului, cât mai economic.


Pasul 1: Dormitorul

Dacă aveți pilote colorate sau cu motive florale, e o mică problemă. Însă dacă aveți o pilotă simplă, albă sau monocromă, cu o lenjerie rosie sau verde, deja se schimbă impresia generală. Partea bună e că nu veți cheltui prea mult aici, pentru că majoritatea decorațiunilor care vor merge în dormitor, pot fi făcute foarte ușor din conuri de brad, exact așa:


Iar pentru dormitorul copiilor, neapărat o lenjerie de pat cu Moș Crăciun:

Pasul 2: Baia


Pentru baie, e cel mai simplu: un aranjament cu lumânări parfumate și câteva prosoape cu tematică de sărbători.


Pasul 3: Livingul

Cei mai mulți dintre noi alegem să decorăm bradul chiar în living, deci va arăta destul de festiv oricum. Pentru o notă de confort și eleganță, putem adauga câteva pături pufoase pe canapele sau fotolii, care vor arata interesant, dar vor fi desigur și funcționale. Evident, acestea vor fi în mod obligatoriu albe, roșii sau verzi.




Aceste idei le puteți găsi la prețuri bune pe eLider.ro, care, pe lângă produse pentru casă, cosmetice, haine și încălțăminte, vă oferă și o colecție de decorațiuni și articole pentru Crăciun, cuprinzând pături, lenjeri, fețe de masă, prosoape, tăvi de sărbători și multe decorațiuni.

Site-ul eLider comercializează endetail, însă depozitul funcționează în sistem engross. Comenzile se pot efectua direct pe site și vor fi confirmate telefonic. Unele articole sunt în curs de actualizare, deci reveniți pentru a vedea mai multe produse.

Eu mi-am comandat deja o pilotă albă de microfibră și câteva decorațiuni și m-am gândit că ar fi o idee excelentă, simplă și ieftină de a cumpăra câteva articole simple, care vor fi puse în valoare de decorațiuni, idee- pe care o veți putea folosi si voi. 

Prețurile sunt excelente, au foarte multe produse, îți trebuie doar răbdare să cauți ce își trebuie. Voi ce idei aveți de decorat pentru sărbatori?





Please follow me :



Vote my Looks:

24 comments:

  1. Cate lucruri minunate pe elider. Am facut si eu doua comenzi la ei si sunt foarte multumita de tot ce mi-am luat! :D

    ReplyDelete
  2. Foarte dragute decoratiunile din postare! Imi plac mult lenjeriile de Craciun, chiar sunt cadoul perfect in acest moment :)

    ReplyDelete
  3. Such pretty decor
    Keep in touch
    www.beingbeaufifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Braduti din aceia am facut si eu cu Jasmine in "proiectele" noastre de Craciun!

    ReplyDelete
  5. Love this christmas decoration! I'm so exciting that christmas is coming, only I can decorate my house!
    XOXO, Gi.
    Blog About Girls

    ReplyDelete
  6. au produse tare faine, si eu am luat cate ceva de la ei. si in living chiar mi-am luat o paturica, dar a mea e gri cu stelute. mi se pare ca se potriveste oricum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar am vazut pe undeva o poza superba cu decor de sărbatori cu multe stelute. Arata bestial

      Delete
  7. Abia astept sa incep si eu sa decorez :D

    ReplyDelete
  8. Intradevar au lucruri foarte frumoase pe Elider. Am si eu o pilota rosie cu buline de la ei pe care o s-o folosesc de Craciun.

    ReplyDelete
  9. Abia astept sa inceapa si la noi in casa nebunia decoratiunilor! Anul trecut mi-am facut singura decoratiunile si m-am distrat de minune facand numai sclipici pe podea in bucatarie. Mi-am cumparat din timp tot ce mi-a trebuit si am facut chiar si coronita pentru usa, plus globuri de atarnat in brad, plus altele pentru masa de Craciun.

    ReplyDelete
  10. superbe ideile de decor, anul acesta in sfarsit am timp sa ma ocup de decor..anii trecuti eram tot pe fuga dar acum abia astept 1 decembrie sa ma apuc :)

    ReplyDelete
  11. Și mie îmi plac brăduții mici și aranjamentele pentru masa de Crăciun. Abia aștept să încep să decorez.

    ReplyDelete
  12. Ce misto sunt. Mmomentan eu inca am decor de toamna in casa. Mai astept pana trec la decoratiunile de Craciun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tot decor de toamna am, intai terminam curatenia de iarna si dupa trecem la decoratul de sarbatori. Dar imi fac planuri :D

      Delete
  13. Ce frumoase sunt decoratiunile :D ... iar lenjeriile sunt minunate.

    ReplyDelete
  14. Ce fain arata! Si mie imi plac produsele de pe elider. Am dat mai multe comenzi de la ei si imi plac toate produsele luate!

    ReplyDelete
  15. Multe lucruri frumoase gasesti pe eLider, de curand am dat si eu comanda.

    ReplyDelete
  16. Cata frumusete. Eu vreau sa fac decoratiuni din alea mici, gen bradut!

    ReplyDelete
  17. Foarte dragute decoratiunile. Multumesc pentru articol.

    ReplyDelete
  18. Ce dragute sunt toate , ador decoratiunile de iarna .

    ReplyDelete
  19. Iubesc decoratiunile de Craciun si abia astept sa merg sa cumpar si eu cateva chestii. Am vazut pe elider niste decoratiuni simpatice rau si preturile sunt foarte bune

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤